تلویزیون‌ها

با بهترین تلویزیون‌ها در رنج قیمتی زیر 2 میلیون تومان آشنا شوید (آذرماه 97)

تلویزیون‌ها به یکی از دیوایس‌های دوست‌داشتنی تبدیل شده‌اند که از سال‌های گذشته تا حالا در کنار انسان‌ها بوده و سبب سرگرم شدن کاربران گشته‌اند. اما تلویزیون‌های جدید دیگر دستگا‌ه‌های سابق نیستند و به‌تازگی از سیستم‌عامل‌هایی سود می‌برند. به این ترتیب می‌توانید بازی‌های مختلفی را نصب و اجرا کنید و فیلم‌های مورد علاقه خود را مستقیما از فروشگاه تلویزیون خریده و آن را تماشا نمایید. گذشته از این، صفحه‌نمایش این دیوایس‌ها نیز به‌طور قابل توجهی بهبود پیدا کرده‌‌اند و حالا محتوا را به‌صورت جذاب‌تری به‌نمایش می‌گذارند. اگر شما هم می‌خواهید تلویزیونی با کیفیت بالا و در عین حال در رنج قیمتی زیر ۲ میلیون تومان بخرید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


هایسنس 32N2173FT

تلویزیون‌ها

هایسنس شرکتی چینی‌تبار است که توسط دولت چین اداره می‌شود. این برند تا حالا از محصولات بسیاری پرده برداشته که هر کدام آن‌ها قابلیت‌های خاصی دارند و هرکدام‌شان می‌توانند به گزینه‌ای عالی برای کاربران تبدیل شوند. 32N2173FT هم از این قانون پیروی می‌کند. تولیدکننده صفحه‌نمایشی ۳۲ اینچی را برای این مدل در نظر گرفته که در این رنج قیمتی رضایت‌بخش شمرده می‌شود و می‌تواند نیاز یوزرها را برطرف نماید. اما چیزی که این تلویزیون را از اکثر رقبای خود متمایز می‌سازد، بهره‌گیری از تکنولوژی ال‌ای‌دی است که نقطه مثبت بزرگ برای 32N2173FT به حساب می‌آید. به این ترتیب رنگ‌ها به‌صورت جذاب‌تری نشان داده می‌شوند و روشنایی پنل نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی بسیار بیش‌تر است. رزولوشن ویژگی مهمی برای تلویزیون‌ها به شمار می‌رود که در حقیقت تعیین‌کننده میزان دقت نمایشگر خواهد بود و هرچه‌قدر بالاتر باشد، جزئیات بیش‌تری در فیلم‌ها خواهید دید. هایسنس برای دیوایس خود از کیفیت اچ‌دی بهره گرفته که مناسب به‌نظر می‌رسد و می‌توانید تا حد راضی‌کننده‌ای جزئیات سریال‌ها و انیمیشن‌ها را مشاهده کنید. برای این‌که به‌طور کامل از محتواها لذت ببرید، تولیدکننده چینی اسپیکرهایی را برای 32N2173FT تدارک دیده تا موسیقی متن فیلم‌ها را با کیفیت مناسب و میزان صدای قابل قبول بشنوید.

قیمت: ۲ میلیون تومان

شهاب 32SH216N

تلویزیون‌ها

دیزاین برای تمام وسایل دیجیتال مصرفی از اهمیت بالایی برخودار است و هم سازندگان و هم کاربران به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهند. تلویزیون‌ها نیز از این قاعده مستنثی نیستند. کمپانی شهاب برای این‌‌که ظاهری مدرن و دوست‌داشتنی برای محصول خود فراهم کند، از المان‌های دیزاین مدرن بهره گرفته و توانسته حاشیه‌های اندکی را برای نمایشگر 32SH216N تدارک ببیند. به این ترتیب محتواها با جذابیت بیش‌تر نشان داده می‌شوند. نمایشگر ۳۲ اینچی در این رنج قیمتی بسیار مناسب است و نیاز شما را برطرف خواهد کرد. گذشته از این، استفاده از تکنولوژی ال‌ای‌دی در صفحه‌نمایش تلویزیون شهاب باعث شده تا رنگ‌ها به‌طور اغراق‌آمیزتر به‌نمایش گذاشته شوند و همین‌طور روشنایی افزایش یابد. قابلیت‌های 32SH216N به این‌جا ختم نمی‌شوند. بهره‌گیری از رزولوشن فول اچ‌دی به نکته مثبت بزرگی برای تلویزیون مذکور تبدیل شده و به این ترتیب گزینه‌ای مطلوب برای کاربران به شمار می‌آید. به‌ لطف این کیفیت جزئیات زیادی از تصویر را خواهید دید و مطمئن باشید فیلم‌ها با تمام شور و هیجان اجرا خواهند شد و چیزی را از دست نمی‌دهید. بلندگوهای دیوایس به شما این امکان را می‌دهند تا موزیک‌ها را با کیفیت بالا گوش کنید و لذت کافی را از تماشای انیمیشن‌ها و سریال‌ها ببرید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

مارشال ME-2802

تلویزیون‌ها

طبیعتا وقتی قیمت پایین می‌آید، بعضی از قابلیت‌ها نیز فدا می‌شوند. ولی کمپانی مارشال توانسته تعادل خوبی بین اجزای تلویزیون ایجاد کند و قابلیت‌های اصلی و دوست‌داشنی را حفظ نماید. به‌عنوان مثال فن‌آوری ال‌ای‌دی در این مدل به‌چشم می‌خورد و به‌خاطر همین روشنایی صفحه افزایش یافته و شاهد رنگ‌های جذاب‌تری در پنل هستیم. دیپسپلی تقریبا ۳۰ اینچی در این رنج قیمتی مناسب است و نیاز اکثر کاربران را برطرف می‌کند. هم‌چنین ME-2802 گزینه‌ خوبی برای تلویزیون دوم به حساب می‌آید و به‌راحتی در فضاهای کوچک قرار می‌گیرد. ویژگی زاویه دید وسیع برای کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد و یکی از دلایل خرید این تلویزیون شمرده می‌شود. تولیدکننده زاویه‌ای تقریبا ۱۸۰ درجه‌ای را در اختیارتان قرار داده تا فضای وسیعی از محتواها به‌نمایش گذاشته شود. می‌خواهید به تمام شبکه‌های تلویزیون ملی دسترسی داشته باشید؟ هیچ مشکلی نیست. مارشال گیرنده دیجیتالی درون ME-2802 قرار داده تا بتوانید بدون خرج اضافه برنامه‌های مورد علاقه‌تان را مشاهده کنید.

قیمت: ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

مارشال ME-2014

تلویزیون‌ها

نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید یک تلویزیون بپردازید و هم‌چنین به‌دنبال محصولی باکیفیت هستید؟ پس باید این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. ME-2014  از صفحه‌نمایش ۲۰ اینچی بهره می‌گیرد و می‌توانید محتواها را با کیفیت قابل قبولی پخش کند. درگاه‌های متعددی برای مدل ME-2014 در نظر گرفته شده تا به‌عنوان مثال قادر به دیدن انیمیشن‌های مورد علاقه خود به‌وسیله فلش‌مموری باشید. اسپیکر‌هایی با عملکرد راضی‌کننده هم یکی از ویژگی‌های جذاب این تلویزیون شمرده می‌شوند و می‌توانید به گوش کردن موسیقی‌های مختلف با کیفیت نسبتا مطلوب بپردازید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH