زیر ۷ میلیون تومان

با بهترین تلویزیون‌ها در رنج قیمتی زیر ۷ میلیون تومان آشنا شوید (آذرماه 97)

بی‌تردید تلویزیون‌ها یکی از جذاب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین گجت‌ها به شمار می‌آیند که سال‌هاست در کنار انسان‌ها هستند و موجب سرگرم شدن کاربران می‌شوند. اما مثل هر چیز دیگری، این دستگاه‌ها نیز بر اثر گذشت زمان تغییر کرده‌اند و در حال حاضر به دیوایس‌هایی مالتی‌مدیا مبدل گشته‌اند. تولیدکنندگان بسیاری به این حوزه وارده شده و هر سال مدل‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی رونمایی می‌گردند. اگر به‌دنبال خرید این دستگاه‌ها هستید و می‌خواهید با بهترین تلویزیون‌ها در رنج قیمتی زیر ۷ میلیون تومان آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


فیلیپس 55PUT6002

زیر ۷ میلیون تومان

بیش‌تر از هر چیزی، صفحه‌نمایش برای تلویزیون‌ها مهم و ضروری است و تولیدکنندگان در تلاش‌اند تا کیفیت این بخش را افزایش دهند. به این ترتیب محصولات‌شان محبوبیت بیش‌تری پیدا می‌کنند. بی‌تردید فیلیپس نیز جز همین برندها محسوب می‌شود که مدل‌های جذابی را روانه مارکت نموده. نمایشگر ۵۵ اینچی دستگاه نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند و 55PUT6002 گزینه‌ای مطلوب برای اکثر یوزرها شمرده می‌شود. دیزاین ساده و مدرن دیوایس مدل مذکور را چشم‌گیر ساخته و تجربه لذت‌بخشی از تماشای محتواها را ارایه می‌دهد. این مهم را مدیون حاشیه‌های باریک اطراف نمایشگر هستیم که دیدن فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌ها را جذاب‌تر از همیشه نموده‌اند و در عین حال ظاهری لاکچری به محصول می‌بخشند. تکنولوژی ساخت صفحه از نوع ال‌ای‌دی است و به این ترتیب رنگ‌ها اغراق‌آمیزتر از صفحات ال‌سی‌دی به نمایش گذاشته می‌شوند و شاهد روشنایی بیش‌تری در این گونه از دیسپلی‌ها هستیم. در نتیجه جزئیات بیش‌تری از تصاویر را خواهید دید. رزولوشن نقش اساسی را در تلوزیون‌ها ایفا می‌کند و در اصل بدون آن دلیلی برای خرید چنین محصولاتی نداریم. فیلیپس این موضوع را درک کرده و از کیفیت 4K برای مدل خود سود جسته که یکی از بهترین تجربه‌ها را به ارمغان می‌آورد. پس اگر می‌خواهید ریزه‌کاری‌های فیلم‌ها را ببینید و چیزی را از دست ندهید، حتما به فکر خرید 55PUT6002 باشید.

قیمت: ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ال‌جی 49UJ66000GI

زیر ۷ میلیون تومان

همه می‌دانیم که ال‌جی جز غول‌های صنعت دیسپلی محسوب می‌شود و کمپانی‌های بزرگ برای ساخت صفحه‌نمایش دستگاه‌های خود به این برند مراجعه می‌کنند. از همین رو تلویزیون‌های شرکت کره‌ای از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مطمئن باشید از خرید آن‌ها پشیمان نخواهید شد. 49UJ66000GI نیز از این قانون تبعیت می‌کند و نیاز کاربران را برطرف می‌‌سازد. گذشته از هر چیزی، صفحه‌نمایش تقریبا ۵۰ اینچی محصول چشم‌ها را خیره می‌نماید و اصلی‌ترین دلیل برای خرید 49UJ66000GI به شمار می‌آید. هم‌چنین فن‌آوری ال‌ای‌دی هم به‌کار گرفته شده تا کمبودی نداشته باشید و تصاویر را بدون کم و کاست تماشا کنید. رزولوشن 4K هم به کمک‌تان آمده تا جزئیات فیلم‌ها و سریال‌ها به نمایش دربیایند و چیزی از قلم نیافتد. در ضمن استانداردها و تکنولوژی‌های دیگر هم مثل HDR10 و Color Master به‌چشم می‌خورند تا کیفیت دیسپلی افزایش یابد و تجربه بهتری از دیوایس ال‌جی داشته باشید. چشم‌بادامی‌ها به صدا اهمیت زیادی می‌دهند و از این رو 49UJ66000GI از دو اسپیکر توان‌مند سود می‌برد. این بلندگوهای خوش‌صدا موسیقی متن فیلم‌ها را با کیفیت بالا پخش می‌نمایند و از میزان باس مناسبی هم بهره می‌گیرند. دالبی دیجیتال هم به کمک‌تان آمده تا موزیک‌ها با جذابیت بیش‌تری پلی گردند و لذت تماشای محتواها دوچندان شود.

قیمت: ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سامسونگ 49N6950

زیر ۷ میلیون تومان

دیزاین برای تمام محصولات اهمیت دارد و سازندگان نیز آن را اولویت کار خود قرار می‌دهند. سامسونگ که خود جز بهترین برندهای حوزه تکنولوژی شمرده می‌شود، این موضوع را کاملا درک کرده و برای همین 49N6950 را با دیزاین ساده و جذابی روانه بازار نموده. حاشیه‌های نسبتا کوچک نمایشگر چشم‌ها را خیره می‌کنند و لذت تماشای محتواها را چندبرابر می‌نمایند. نمایشگر تقریبا ۵۰ اینچی دیوایس یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتی این تلویزیون کره‌ای است که هم‌چنین اصلی‌ترین دلیل برای خرید 49N6950 به حساب می‌آید. رزولوشن فول اچ‌دی دستگاه سطح رضایت‌بخشی از جزئیات را نشان می‌دهد و با حضور استانداردها و فن‌آوری‌های مختلف به‌طور قابل توجهی بهبود یافته. Smart Hub سامسونگ امکانات زیادی را برای شما فراهم آورده و به کاربر امکان نصب بازی‌ها و اپلیکیشن‌های گوناگون را می‌دهد. گفتنی‌ست قادرید به سایت‌های مورد علاقه خود سر بزنید و برای مثال آخرین اخبار روز را در صفحه عظیم‌الجثه 49N6950 مرور کنید.

قیمت: ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

دوو DLE-50H2000-DPB

زیر ۷ میلیون تومان

طراحی ساده و چشم‌گیر جز قابلیت‌های جذاب DLE-50H2000-DPB به حساب می‌آید که می‌تواند دلیل محکمی برای خرید تلویزیون مذکور باشد. این مدل با حاشیه‌های باریکی در اطراف نمایشگر به بازار عرضه شده که دیدن محتواهای مختلف را لذت‌بخش‌تر می‌سازد و می‌توانید بدون مزاحمت المان‌های اضافی به تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود بپردازید. دیسپلی ۵۰ اینچی نظر هر کسی را به‌سمت خود جلب می‌کند و نیاز هر یوزری را پوشش می‌دهد. تکنولوژی ساخت صفحه از نوع ال‌ای‌دی بوده و برای همین شاهد روشنایی بیش‌تری نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی هستیم. دوو از اسپیکرهای قدرت‌مندی برای این تلویزیون بهره برده که موسیقی‌های متن را با کیفیت بالایی پخش می‌کنند و تمام جزئیات موزیک‌ها را خواهید شنید.

قیمت: ۴ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH