ساعت‌های هوشمند

با بهترین ساعت‌های هوشمند در رنج قیمتی زیر 5 میلیون تومان آشنا شوید (آذرماه 97)

به‌طور کلی تکنولوژی زندگی را آسان‌تر کرده و دیگر نیازی نیست مثل گذشته زحمت زیادی برای انجام دادن کارها متحمل شویم. اکثر اعمال با سرعت زیادی صورت می‌گیرند و گاها بدون دخالت دست انسان هم می‌توان کارها را انجام داد. در حقیقت گجت‌ها بخش بزرگی از دنیای فن‌آوری را تشکیل می‌دهند و هرساله مدل‌های جدیدی از آن‌ها رونمایی می‌شود. اسمارت واچ‌ها یکی از خانواده‌های مهم لوازم دیجیتال به حساب می‌آیند که از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند. اگر این دیوایس‌ها چشم‌تان را گرفته و می‌خواهید ساعتی هوشمند در رنج قیمتی زیر 5 میلیون تومان بخرید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


اپل واچ سری سوم 42mm Space Gray Aluminum Case with Gray Sport Band

ساعت‌های هوشمند

اگر بخواهیم از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار نام ببریم، بی‌تردید باید اپل واچ‌ها را نیز ذکر نماییم. برند آمریکایی توانسته با اسمارت واچ‌های خود گوی رقابت را از دیگر کمپانی‌ها، حتی شرکت‌های سوئیسی برباید و می‌توان گفت به محبوب‌ترین برند تولید ساعت تبدیل گشته. اما این دیوایس‌های هوشمند چه قابلیت‌هایی دارند؟ پیش از هر چیزی، دیزاین محصول نظر کاربر را جلب می‌کند و به این ترتیب اپل واچ سری سوم به انتخاب اول هر کسی تبدیل می‌شود. بدنه آلومینیومی حس خوبی به یوزر منتقل می‌نماید و نوید مقاومت بالای دستگاه را می‌دهد. بند سیلیکونی هیچ حساسیتی را برای شما ایجاد نمی‌کند. از طرفی قادرید اپل واچ سری سوم را برای ساعت‌ها و حتی در طول شب بدون هیچ دردسری بپوشید و مطمئن باشید این گجت مشکلی را برای مچ‌تان به‌وجود نمی‌آورد. صفحه‌نمایشی تقریبا ۱.۵ اینچی قطعه اصلی ساعت را تشکیل داده که با فن‌آوری اولد تولید شده. در نتیجه روشنایی دیسپلی رضایت‌بخش و رنگ‌ها کمی اغراق‌آمیز نشان داده می‌شوند. جالب است بدانید در پنل اولد امکان خاموش کردن تک‌تک پیکسل‌ها وجود دارد و به همین خاطر در مصرف باتری صرفه‌جویی خواهد شد. در کل، اپل واچ سری سوم امکانات بسیاری را برای‌تان فراهم می‌آورد که از بین‌ آن‌ها می‌توان به گام‌شمار، شمارش‌گر ضربان قلب و سنجش کیفیت خواب اشاره نمود.

قیمت: ۵ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی واچ SM-R800

ساعت‌های هوشمند

برند سامسونگ نیز یکی از شرکت‌های معتبر حوزه اسمارت واچ‌ها شمرده می‌شود که هرساله از مدل‌های جذابی پرده برمی‌دارد. گفتنی‌ست ساعت‌های هوشمند این کمپانی کره‌ای از محبوبیت بالایی برخودار هستند و تا حالا فروش زیادی را تجربه کرده‌اند. هم‌چنین کیفیت بالا جز ویژگی‌های همیشگی اسمارت واچ‌های سامسونگ به حساب می‌آیند. گلکسی واچ SM-R800 از چنین قانونی پیروی می‌کند. این گجت با دیزاین مدرن و جذابی به بازار روانه شده و بدنه‌ای فلزی دارد. بند لاستیکی آن ضدحساسیت بوده و مشکلی برای کاربر ایجاد نمی‌کند. به این ترتیب ساعت‌ها می‌توانید از گلکسی واچ SM-R800 بهره بگیرید و حتی در هنگام شب نیز از آن استفاده نمایید. سامسونگ برای اسمارت واچ گران‌ قیمت خود از یک نمایشگر ۱.۳ اینچی سود جسته که با فن‌آوری سوپر آمولد همراه گشته. در نتیجه روشنایی پنل در سطح بالایی خواهد بود و در زیر نور خورشید هم قادر به کار کردن با ساعت خواهید بود. سیستم‌عامل تایزن نیز قابلیت دوست‌داشتنی محصول به شمار می‌آید و امکانات فراوانی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

قیمت: ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گارمین VIVOACTIVE 3 BLACK/STAINLESS

ساعت‌های هوشمند

عاشق ورزش هستید؟ می‌خواهید از وضعیت سلامتی خود در هر لحظه آگاه شوید؟ پس باید این ساعت هوشمند را در سبد خریدتان قرار دهید. کمپانی گارمین توانسته با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های گوناگون ساعتی مناسب ورزشکاران را تولید کند که از هر لحاظ نیاز کاربران را برطرف می‌سازد. جنس بدنه باعث شده تا وزن دستگاه تا حد قابل توجهی پایین بیاید و بتوانید ساعت‌ها از VIVOACTIVE 3 BLACK/STAINLESS استفاده کنید. هم‌چنین روی صفحه‌نمایش لایه‌ای از یاقوت قرار گرفته تا نمایشگر دستگاه آسیبی نبیند و جذابیت خود را حفظ نماید. تولیدکننده از یک دیسپلی پرنور در این مدل بهره گرفته که حتی قادرید از آن در زیر نور خورشید سود جسته و بدون دردسر متون را بخوانید. برای این‌که اطلاعات کاملی از سلامتی خود داشته باشید، گارمین شمارش‌گر ضربان قلب را در VIVOACTIVE 3 BLACK/STAINLESS به‌کار برده تا در هر لحظه بتوانید میزان ضربان قلب‌تان را اندازه‌گیری کنید. باتری با عمر بالا هم یکی از دلایل اصلی خرید اسمارت واچ گارمین به حساب می‌آید و می‌تواند حداقل ۶ ساعت شما را همراهی کند.

قیمت: ۴ میلیون تومان

سامسونگ Gear S3 Frontier SM-R760

ساعت‌های هوشمند

بی‌شک Gear S3 Frontier SM-R760 جز مدل‌های کم‌نظیر بازار شمرده می‌شود که با تکنولوژی‌های بسیاری همراه است و گزینه‌ای مطلوب برای تمام کاربران به حساب می‌آید. بدنه فلزی و بند لاستیکی راحتی در استفاده را برای کاربران به ارمغان آورده و می‌توانید روزهای متمادی از این مدل بهره بگیرید. صفحه‌نمایش سوپر آمولد دستگاه حتی در زیر نور خورشید عملکرد خود را حفظ خواهد کرد و قادرید بدون مشکل به تماشای محتواهای گوناگون بپردازید. سیستم‌عامل تایزن قابلیت‌های زیادی را برای شما فراهم می‌آورد و با همراهی یک چیپست خوب شاهد پلت‌فرمی بدون لگ و کندی هستیم. Gear S3 Frontier SM-R760 به لطف فن‌آوری بلوتوث با اسمارت فون ارتباط برقرار می‌کند و می‌توانید اطلاعاتی کامل‌تر از وضعیت سلامتی‌تان را در اپلیکیشن اختصاصی ساعت مشاهده کنید. سامانه مسیریابی هم در نظر گرفته شده تا هیچ‌وقت گم نشوید و حتی بدون موبایل هوشمند راه‌ خود را پیدا نمایید.

قیمت: ۳ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH