اپرا

اپرا از یک کیف پول ارز‌ دیجیتال در نسخه اندرویدی مرورگر خود رونمایی نمود

توسعه‌دهندگان مرورگر وب اپرا اقدام به رونمایی از یک کیف پول ارز‌های دیجیتالی بر روی اپلیکیشن اندروید خود کردند. این شرکت طی مراسمی در رویداد بلاک‌چین در شهر لندن، این قابلیت جدید و جذاب را برای علاقه‌مندان به ارز‌های دیجیتالی و ماینر‌ها معرفی نمود. فعلا در مرحله اول این کیف پول از ارز دیجیتالی اتریوم پشتیبانی می‌کند و به احتمال زیاد در آینده نزدیک پشتیبانی از دیگر ارز‌های دیجیتالی نیز به آن افزوده خواهد شد.

اپرا

سرمایه‌گذاران ارز دیجیتالی اتر با نصب مرورگر اپرا بر روی گوشی‌هایشان و استفاده از این قابلیت، این امکان را دارند که بسیار ساده‌تر به توکن‌های خود دسترسی داشته باشند. کاربران بدین منظور باید آخرین نسخه اندرویدی اپرا را دانلود کنند ولی فعلا نسخه iOS آن در دسترس نیست. بعد از نصب می‌توانند توکن‌های خود را در این کیف پول ذخیره نمایند.

اپرا تست این ویژگی را از ماه جولای 2018 (اوایل تابستان 97) آغاز کرده بود. در حال حاضر ارزش ارز‌های دیجیتالی در مقایسه با قیمت‌های سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است. لازم به ذکر است که پیش از این هم اپرا با آینده‌نگری و توجه به هشدار‌هایی در مورد کلاه‌برداران ارز‌های دیجیتالی، اقدام به معرفی یک نرم‌افزار ضد سرقت ارز‌ دیجیتالی در مرورگر خود نموده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH