تبلت

معرفی بهترین تبلت‌ها در رنج قیمتی زیر 5 میلیون تومان

اسمارت فون‌ها زندگی را آسان‌تر کرده‌اند و با کمک آن‌ها می‌توانیم طیف وسیعی از کارها را راحت‌تر انجام دهیم. با یک اشاره قادریم ناهار خود را آماده کنیم، تاکسی بگیریم و هرچیزی که لازم داریم از فروشگاه بخریم. در واقع فرقی نمی‌کند که در چه زمان و مکانی باشیم. تنها کافی‌ست در دنیای اینترنت شروع به جست‌وجو کنیم. اما اگر بخواهید در صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر همه اعمال فوق را انجام دهید، در نتیجه باید یک تبلت بخرید. در ادامه بهترین تبلت‌ها را در رنج قیمتی زیر ۵ میلیون تومان لیست کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.


سامسونگ گلکسی تب S2 8.0 New Edition

تبلت

دیسپلی بخش مهمی از لوازم دیجیتال را تشکیل می‌دهد و در حقیقت بدون آن اسمارت فون‌ها، لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها معنایی ندارند. ما با کمک نمایشگر با دیوایس‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم و از این طریق می‌توانیم کارهای‌مان را انجام دهیم. تبلت‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به‌خاطر همین سامسونگ از یک پنل باکیفیت ۸ اینچی برای گلکسی تب S2 8.0 New Edition بهره گرفته که محتواها را به‌خوبی نشان می‌دهد و تماشای فیلم‌ها در آن لذت‌بخش است. این صفحه‌نمایش با همراهی فن‌آوری آمولد تولید شده و در نتیجه از روشنایی بالایی برخور دار است. به این ترتیب حتی در زیر نور خورشید می‌توانید با دستگاه کار کنید. سازنده کره‌ای به شما امکان استفاده از سیم‌کارت را داده تا با چند اشاره با دوستان و همکاران‌تان تماس بگیرید. بدنه دیوایس از ترکیب پلاستیک و فلز تولید گشته و همین دیزاینی مدرن برای گجت سامسونگ به ارمغان آورده. هم‌چنین فریم‌های فلزی مقاومت دیوایس را افزایش داده و در عین حال حس خوبی هنگام لمس به کاربر منتقل می‌کند. پردازنده‌ای از سری میان‌رده ۶۰۰ شرکت کوآلکام در قلب تبلت جای گرفته. این چیپست از پس اپلیکیشن‌های روزمره برمی‌آید و حتی قادر به اجرای بازی‌های سبک خواهد بود. به‌طور کلی اگر انتظار زیادی از گلکسی تب S2 8.0 New Edition نداشته باشید، با لگ و کندی خاصی مواجه نمی‌شوید و حتی می‌توانید به مالتی‌تسکینگ هم بپردازید.

قیمت: ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

لنوو IdeaPad Miix 320 4G

تبلت

لنوو یکی از تولیدکنندگان محبوب صنعت لوازم دیجیتال مصرفی به حساب می‌آید که چندین سال‌ است که در حوزه تبلت‌ها نیز فعالیت دارد. این مدل از قابلیت‌های بسیاری بهره می‌گیرد و به تکنولوژی‌های کارآمدی مجهز شده. می‌خواهید با آشنایان خود تماس تصویری برقرار کنید و از حال‌شان باخبر شوید؟ مشکلی نیست. IdeaPad Miix 320 4G این امکان را به کاربر می‌دهد تا با نصب سیم‌کارت به تماس‌ها پاسخ دهد و برای هر کسی پیام بفرستد. چیپستی از شرکت اینتل وظیفه پردازش اطلاعات و انجام کارها را برعهده دارد و می‌توان گفت قادر به اجرای طیف وسیعی از اپلیکیشن‌هاست. این پردازنده ۴ هسته با همراهی ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی گزینه‌ای مطلوب برای یوزرها به حساب می‌آید و قادرید فایل‌های زیادی را ذخیره و نصب کنید. هم‌چنین ۴ گیگابایت رم هم تدارک دیده شده تا بدون مواجه شدن با لگ و کندی به انجام عمل مالتی‌تسکینگ بپردازید و کارهای‌تان را سریع‌تر از همیشه به پایان برسانید. صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی محصول یکی از ویژگی‌های مهم IdeaPad Miix 320 4G شمرده می‌شود و استفاده از تبلت لنوو را به تجربه‌ای جذاب تبدیل می‌کند.

قیمت: ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ایسر One 10 S1003-133L

تبلت

در عصر انفجار اطلاعات ضروری‌ست تبلت‌تان از حافظه داخلی عظیمی برخوردار باشد و از قابلیت‌ میکرو اس‌دی نیز سود ببرد. اما آیا دستگاهی با چنین قابلیت‌هایی در رنج قیمتی زیر ۵ میلیون تومان وجود دارد؟ پاسخ این سوال One 10 S1003-133L ایسر است. این مدل با فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی به بازار عرضه شده و به این ترتیب نیازهای شما را به‌طور کامل پوشش می‌دهد. نیاز به فضای بیش‌تری دارید؟ خوش‌بختانه تولیدکننده درگاه میکرو اس‌دی را تدارک دیده تا با استفاده از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارتقا دهید. گذشته از این، ۴ گیگابایت رم هم برای‌تان فراهم شده تا به‌راحتی به عمل مالتی‌تسکینگ بپردازید و چند اپلیکیشن را به‌صورت همزمان اجرا نمایید. سیستم‌عامل ویندوز ورژن ۱۰ قابلیت‌های زیادی را به ارمغان آورده که از بین آ‌ن‌ها می‌توان به دستیار صوتی کورتانا اشاره کرد.

قیمت: ۴ میلیون تومان

ایسوس ذن‌پد 3 8.0 Z581KL 4G – B

تبلت

ایسوس همیشه محصولات باکیفیت تولید می‌کند و طرف‌داران بسیاری دارد. این مدل هم به یکی از تبلت‌های برتر بازار تبدیل شده که قابلیت‌های بسیاری را در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌ لطف پردازنده میان‌رده کوآلکام می‌توان گفت ذن‌پد 3 8.0 Z581KL 4G – B از پس تمام اپلیکیشن‌های سبک و روزمره برمی‌آید و حتی می‌توانید بازی‌های ساده را دانلود و نصب نمایید. ۴ گیگابایت رم امکان اجرای چند برنامه را به‌طور همزمان می‌دهد و قادرید کارهای‌تان را با سرعت بیش‌تر انجام دهید. صفحه‌نمایش بخش مهمی در تبلت‌ها به حساب می‌آید و از این رو ایسوس برای گجت غول‌پیکر خود از یک پنل ۸ اینچی بهره برده که از کیفیت رضایت‌‌بخشی برخوردار است و تماشای فیلم در آن لذت‌بخش خواهد بود. ذن‌پد 3 8.0 Z581KL 4G – B از فن‌آوری نسل چهارم اینترنت همراه بهره می‌گیرد و قادرید محتواهای مورد علاقه خود را در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه دانلود کنید.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH