سامسونگ گلکسی S10 لایت احتمالا با چندین رنگ اختصاصی عرضه خواهد شد

در ماه اکتبر امسال گزارش شد که سامسونگ نهایتا برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S10 سال آینده خود 6 گزینه رنگی را برگزیده است. اما چنان‌چه گزارش جدید وب‌سایت SamMobile قابل استناد باشد؛ در این‌صورت به‌نظر می‌رسد که برخی رنگ‌ها منحصرا به نسخه کوچک‌تر این هندست‌ها تعلق خواهد داشت.

تصویری از طرح مفهومی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 لایت

براساس گزارش بایستی خاطرنشان کرد که 6 گزینه منتخب سامسونگ شامل رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، سبز، زرد و قرمز خواهد بود. بر اساس آخرین اطلاعات، گلکسی S10 لایت با کلیه رنگ‌های مذکور عرضه خواهد شد. با این‌حال رنگ‌های زرد و قرمز منحصرا به مدل ارزان‌قیمت‌تر اختصاص خواهند یافت.

مشتریان علاقه‌مند به نسخه معمولی گلکسی S10 از مدل‌های رنگی مشکی، سفید، آبی یا سبز بهره‌مند خواهند شد. کاربران علاقه‌مند به هندست بزر‌گ‌تر گلکسی S10 پلاس نیز احتمالا گزینه‌های مشابهی را پیش رو خواهند داشت. در حال حاضر گزینه‌های رنگی برای نسخه 5G گلکسی S10 پلاس کاملا ناشناخته باقی‌مانده است. با این‌حال همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد؛ سامسونگ مشغول آماده‌سازی یک نسخه سرامیکی از اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس است. براساس اطلاعات جدید، این مدل ممتاز در رنگ‌های سنتی‌تر مشکی و سفید قابل دسترس خواهد بود.

گلکسی S10 لایت علاوه بر بهره‌مندی از طیف رنگی گسترده‌تر دارای چند مولفه متمایزکننده دیگر نیز خواهد بود. به‌عنوان مثال قرار است سامسونگ در محصولات پرچم‌دار خود از طراحی مسطح نمایشگر رونمایی کند. علاوه بر این مدل مذکور تنها مجهز به 2 دوربین پشتی است؛ در حالی‌که سایر مدل‌ها از 3 یا 4 دوربین برخوردار خواهند بود. نهایتا پیش‌بینی می‌شود که این گوشی از حافظه رم کم‌تر و باتری با اختلاف ظرفیت قابل‌توجه استفاده نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH