جدیدترین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با گوگل پیکسل 3 لایت

در ماه نوامبر سال جاری و پس از افزایش قابل‌توجه شایعات پیرامون اسمارت‌فون پیکسل 3 لایت، جریان شایعه به‌طرز شگفت‌آوری فاقد هرگونه اطلاعات در رابطه با گوشی میا‌ن‌رده گوگل بود. با این‌حال ظاهرا بخشی از کارشناسان معتقدند که حداقل 1 یا شاید حتی 2 هندست نظیر پیکسل لایت فرآیند تولید را پشت سر گذاشته و برای عرضه به بازار آماده می‌شوند. انتشار تصاویر  3 بعدی و یک جفت تصویر از شکل هندست‌ها آخرین اخبار منتشر شده در رابطه با آن‌ها به‌شمار می‌رفت.

اکنون یک تصویر جدید نیز جزئیات بیش‌تری از همین الگوی طراحی را با تغییراتی اندک ارایه می‌دهد. ظاهرا منبع منتشرکننده مجموعه فایل‌های CAD جدید در زمینه تولید کیس گوشی فعالیت می‌کند. برخی از این تولیدکنندگان به منظور عدم اتلاف زمان و منابع بالقوه تولید محصول غالبا به نمونه‌های اولیه گجت‌ها یا حداقل جزئیات ابعاد آن‌ها دسترسی دارند.

به‌طور کلی اکنون شما بسته به نظر شخصی خود می‌توانید میزان اعتبار تصاویر منتسب به گوگل پیکسل 3 لایت را تعیین نمایید. طراحی کلی و نسبت ابعاد حواشی و لبه‌ها به نمایشگر ظاهرا با تصاویر قبلی مطابقت دارند. این موضوع در خصوص پیکره‌بندی دوربین منفرد پشتی، مکان حسگر اثرانگشت، کلید پاور کناری و دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا نیز صادق است. به‌نظر می‌رسد که جک صوتی 3.5 میلی‌متری در بالای قاب و یک جفت حفره در طرفین درگاه USB Type-C و انتهای قاب نیز در مکان‌های معمول پیشین قرار دارند.

تصاویر گوگل پیکسل 3 لایت

تصویر جدید، نمایی تک‌رنگ از بخش پشتی و یک جفت دوربین سلفی در جلوی دستگاه را نمایش می‌دهد. این در حالیست که آخرین شایعات پیشین از وجود یک دوربین سلفی حکایت داشتند. اکثر کاربران منتظر عرضه اسمارت‌فون پیکسل 3 لایت هستند تا چگونگی انتقال تجربه عکاسی محاسباتی فوق‌العاده گوگل به دستگاه مقرون‌به‌صرفه‌تر این کمپانی را ملاحظه نمایند. انتقال دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و جفت دوربین 8 مگاپیکسلی به گوشی جدید کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. این اقدام تنها موجب ایجاد نگرانی پیرامون کاهش هزینه‌ها و تعدیل سایر مشخصات دستگاه خواهد شد.

در حال حاضر می‌دانیم که پیکسل 3 لایت از همان نمایشگر 5.5 اینچی اسمارت‌فون پیکسل 3 بهره خواهد برد. دستگاه جدید ابعادی معادل 151.3 در 70 در 8.2 میلی‌متر دارد؛ در حالی‌که با توجه به برآمدگی دوربین، ضخامت دستگاه به 9 میلی‌متر رسیده است. در این هندست از نمایشگری با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 18.5:9 استفاده خواهد شد. تراشه اسنپ‌دراگون 670، 4 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و یک باتری 2915 میلی‌آمپرساعتی مشخصات داخلی این هندست را تشکیل می‌دهند.

همچنین بر اساس برخی اظهارات، هندست اسرارآمیز پیکسل 3 لایت XL نیز مجهز به یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ‌دی پلاس با نسبت ابعاد فوق‌العاده کشیده خواهد بود که در مقایسه با نمایشگر 6.3 اینچی پیکسل 3XL اندکی کوچک‌تر است. تنها تفاوت اساسی هندست‌ها به عدم برخورداری از ناچ مربوط می‌شود. همچنین پیکسل 3 لایت XL احتمالا از تراشه قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 710 و یک باتری حجیم‌تر نسبت به نسخه لایت بهره‌مند خواهد شد. پیکره‌بندی دوربین نیز بایستی بدون تغییر باقی بماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH