سامسونگ 2 مدل لپ‌تاپ جدید از سری محصولات نوت‌بوک 9 Pen را معرفی کرد

حدودا 1 سال پس از معرفی کامپیوترهای شخصی جدید سری نوت‌بوک 9 با سیستم‌عامل ویندوز 10 شامل نوت‌بوک 9 پن کانورتیبل، امروز سامسونگ از 2 عضو جدید PCهای خود با کاربری دوگانه رونمایی کرد. مدل‌های جدید نوت‌بوک 9 Pen سامسونگ به‌همراه نمایشگرهایی با ابعاد 13 و 15 اینچ روانه بازار می‌شوند.

سامسونگ ادعا می‌کند که مدل‌های کانورتیبل جدید از نظر تاخیرات حین استفاده از قلم S Pen در مقایسه با نسخه‌های قبلی ارتقا یافته‌اند. بعلاوه استایلوس با 3 سری متفاوت قلم ارایه می‌شود. نوت‌بوک 9 Pen جدید مجهز به یک فریم آلومینیومی و کاملا فلزی است که به گفته سامسونگ به این دستگاه ظاهری بی‌نظیر و بادوام می‌بخشد. فهرست کامل مشخصات و ویژگی‌های لپ‌تاپ کانورتیبل به شرح زیر است:

این لپ‌تاپ‌ها در 2 مدل رنگی جذاب شامل آبی اقیانوسی و سفید پلاتینی عرضه خواهند شد. در حال حاضر جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این لپ‌تاپ‌ها مشخص نشده است. با این‌حال قرار است سامسونگ از روز 14 دسامبر مدل‌های جدید را در کره‌جنوبی ارایه نماید. براساس برنامه‌ریزی زمانی، عرضه جهانی این محصولات در کشورهای بیش‌تری شامل ایالات‌متحده، چین، برزیل و هنگ کنگ به اوایل سال 2019 موکول شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH