اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ احتمالا از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد

صرف‌نظر از نمایش موجودیت اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان این کمپانی هنوز اطلاعات دیگری نظیر اندازه نمایشگر، رزولوشن، چیپست منتخب و قیمت‌گذاری این هندست مشخص نشده است. با این‌حال بر اساس مطالعه صورت گرفته توسط موسسه تحقیقاتی CGS-CIMB در کره، پیش‌بینی‌هایی پیرامون برخی مشخصات این اسمارت‌فون از قبیل ظرفیت باتری آن ارایه شده است.

در صورت صحت گزارش به‌نظر می‌رسد که سامسونگ احتمالا در گوشی تاشوی خود از یک باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. دلایل احتمالی نیازمندی این هندست به چنین باتری حجیمی هنوز مشخص نشده است. در حقیقت بهره‌مندی دستگاه از 2 صفحه‌نمایش اساسا می‌تواند به‌عنوان یکی از دلایل این پدیده محسوب شود. اگرچه همچنان بایستی منتظر ماند و دید که آیا چنین اقدامی به معنای افزایش قابل‌توجه شارژدهی باتری است یا تنها انرژی مصرفی مازاد نمایشگرها را تامین خواهد کرد.

بر اساس شایعات به گوش رسیده تا به این لحظه، گوشی مذکور احتمالا از یک نمایشگر 7.3 اینچی بهره برده و در مقیاس محدودی تولید و عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این هندست در 3 ماهه دوم سال 2019 و با قیمتی فوق‌العاده بالا روانه بازار شود؛ به گونه‌ای که خریداری آن می‌تواند بالغ بر 1800 دلار هزینه داشته باشد. البته برچسب قیمتی بالای این اسمارت‌فون احتمالا از فناوری پیشرفته تولید و عرضه محدود آن ناشی می‌شود و این موضوع چندان تعجب‌آور نیست. اما تا زمان معرفی رسمی گوشی تاشوی سامسونگ بایستی به چنین شایعاتی با دیده تردید نگاه کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH