قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی

لیست قیمت یخچال ساید بای ساید ال‌‌جی در بازار ایران

آگاهی از قیمت یخچال ساید بای ساید ال‌ جی یکی از اصلی‌ترین اهداف مشتریان بازار لوازم خانگی است. خرید یک یخچال با کیفیت برای افرادی که به دنبال خرید جهیزیه یا نو کردن لوازم آشپزخانه هستند، اهمیت فراوانی دارد. در حال حاضر با روی کار آمدن یخچال فریزرهای ساید بای ساید، که علاوه بر طراحی چشم‌نواز، فضای ذخیره‌سازی فراوانی دارد، کمتر کسی به دنبال خرید یخچال فریزرهای کلاسیک می‌رود.

یخچال ساید بای ساید ال جی که به فناوری‌های نوین و کاربردی مجهز شده، یکی از مدل‌های محبوب بازار است. قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی در کنار کیفیت بالای این محصول، موجب شده تا مشتریان زیادی به دنبال خرید آن باشند. انواع مدل‌های یخچال ساید بای ساید ال جی از فناوری‌هایی مانند موتور سرمایشی قدرتمند، طراحی Door in Door، برنامه‌های هوشمند و کنترل از راه دور بهره می‌برند.

به همین جهت بسیاری از مشتریان به دنبال خرید این محصولات و آگاهی از قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی هستند. یخچال‌های ال‌جی مصرف پایینی دارند و تمام مواد غذایی را با کیفیت بالایی نگه داری می‌کنند. در مقایسه با دیگر محصولات بازار، قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی مناسب است، البته افزایش نرخ ارز موجب شده تا تمامی محصولات وارداتی با افزایش قیمت مواجه شوند اما با توجه به کیفیت محصولات ال جی مخصوصا یخچال ساید بای ساید این شرکت پیشنهاد می‌شود.

لازم به ذکر است که ال‌جی یک شرکت کره‌ای است که بیش از 60 سال از تاسیس آن می‌گذرد. ال‌جی در حال حاضر یک برند جهانی است که در تمام دنیا طرفدار دارد. لوازم خانگی ال‌جی مخصوصا یخچال و تلویزیون‌‌های این شرکت جزو با کیفیت‌ترین محصولات در دسته‌ خود محسوب می‌شوند. در ادامه می‌توانید لیست قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی را مشاهده کنید.

لیست قیمت یخچال ساید بای ساید ال‌ جی

چند لحظه صبر کنید تا جدول قیمت بارگذاری شود

10 در مورد “لیست قیمت یخچال ساید بای ساید ال‌‌جی در بازار ایران”

  1. جواد شهبازی

    الجی اشغالترین برند واسه یخچاله
    امرسان بگیرید رنج قیمتیش هم در حد الجیه
    با موتور و کمپرسور المانی

  2. قیمت ها عالی است و به نسبت قبل بسیار بسیار مناسب تر شده است و تناسب پیدا کرده اند. قبل تر ها با آن قیمت های نا متناسب بار زیادی روی اقتصاد کشور و جیب بیت المال می افتاد و ما درصد کمی از قیمت واقعی کالا را پرداخت می کردیم و از یارانه دولتی روی قیمت کالا استفاده می شد. در نتیجه به قیمت بالارفتن کاذب قدرت خرید مردم، دولت و خزانه روز به روز فقیر تر شد. حتی در صورت باز شدن راه صادرات نفت، من مخالف تزریق مستقیم آن به صورت نقدینگی به جیب مردم هستم چون که قطعا به صلاح نیست. قیمت کالا باید در همین سطح محفوظ بماند و با قاچاق و راه های خروج ارز از کشور هم به شیوه مقتضی مقابله شود.
    یادم است حدود 30 سال پیش برای خرید جاروبرقی خوب از تعاونی، معادل مبلغ یکماه و نیم حقوق کامل را دادم رفت. ولی انصافا جنس خوبی بود و تا همین امروز برده ام در لواسان ازش استفاده می کنم.
    احساس میکنم اقتصاد کشور در این 3 سال اخیر روی ریل درست افتاده است و ما مردم به علت عدم شناخت و درک کافی اقتصاد و سیاست همیشه دنبال بالا بودن موجودی حساب بانکی خود هستیم و کمتر به مصلحت ملی می اندیشیم و سیاست را در حد فهم و شعور خودمان تحلیل می کنم. این گرانی را چند سال دیگر تحمل کنیم به شکر خدا در مرحله بعد این تب فروکش خواهد کرد و با اقتصاد درست آشنا خواهیم شد.
    به جای اعتراض به گرانی سعی کنیم درک و شعور خود را بالا ببریم. مثلا بنزین لازم بود که 5 هزار تومان بشود. این حرف را با اطمینان می گویم. اما باز به علت رعایت حال مردمی که هیچگاه نمیخواهند خودشان را وفق بدهند، مجبور به تصویب 3 هزار تومان شدند که رشد اقتصادی را بسیار عقب انداخت، در صورتی که با بنزین 5 تومانی بسیار زودتر شاهد شکوفایی می بودیم. این چیزها را باید در تمام مدرسه و دانشگاه ها و پادگان های کشور به صورت جهادی به بچه ها و دانشجویان و سربازها یاد بدهند چونکه سن بالا برود آدم فقط به فکر سود و زیان جیب خودش است حتی به قیمت نابودی کشورش.

  3. داوود باحجب تاجاحمدی

    بااین قیمتها من دانسته با حقوق ۳ میلیونی اگر دوبار هم بدنیا بیایم وبازنشته نشان هرگز نتوان صاحب یخچال اسدآباد شوم .برای کارگران متاسفم

    1. من دارم مهاجرت می کنم قصد فروش یخچال ساید ال جی ۲۵ فوت رو دارم واقعا نوی نو هستش هنوز وارانتی هم داره تضمینی
      همدان هستم

      9
      61

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH