جدیدترین رندر گوشی‌های سری موتورولا موتو G7 حکایت از طراحی مدرن این خانواده دارد

کمپانی لنوو به عنوان مالک فعلی برند موتورولا قصد دارد طی یکی دو ماه آینده از گوشی‌های جدید سری G موتورولا رونمایی کند. چند روز پیش اخباری درباره این خانواده به گوش رسید و حالا در جدیدترین مورد، رندری از اعضای این خانواده توسط Droid Shout منتشر شده تا نگاهی به ظاهر چهار عضو آتی این سری داشته باشیم. انتظار داریم گوشی‌های موتورولا موتو G7، موتورولا موتو G7 پلاس، موتورولا موتو G7 پاور و موتورولا موتو G7 پلی اعضای این خانواده باشند.

چندی پیش نیز رندری از گوشی موتو G7 پلاس توسط یک منبع دیگر منتشر شده بود که این رندر جدید کاملا منطبق با آن است. مطابق تصویر زیر، دو گوشی موتورولا موتو G7 و نسخه پلاس آن دارای برشی کوچک و قطره‌مانند در بالای نمایشگرشان خواهند بود. از طرف دیگر، موتورولا G7 پلی و نسخه پاور برشی بزرگ‌تر و معمولی دارند که البته پهنای این برش در مدل پلی کمی بیش‌تر است. هم‌چنین به نظر می‌رسد که دوربین دوگانه این سری، در نسخه معمولی و پلاس چینش افقی و در نسخه پاور و پلی چینش عمودی دارد.

رندر مربوط به گوشی‌های سری موتورولا موتو G7

در این میان باید ارتقا دوربین در نسخه پلی را مثبت‌تر ارزیابی کرد که در حقیقت پیشرفت محسوسی نسبت به تک دوربین گوشی موتورولا موتو G6 پلی به شمار می‌رود. موتورولا عادت دارد دوربین گوشی‌هایش را در یک دایره برجسته با رنگ تیره قرار دهد که این امر چه برای گوشی‌هایی با دوربین دوگانه، چه گوشی‌هایی با یک دوربین صادق است. به نظر می‌رسد که این ساختار در چهار گوشی فوق نیز وجود داشته باشد. ظاهرا در نسل جدید سری موتو G، باز هم مدل معمولی و پلاس نسخه‌های ویژه بوده و مدل‌های دارای پسوند پاور و پلی نسخه‌های ضعیف‌تر این سری هستند.

در شایعات اخیر شنیده بودیم که گوشی موتورولا موتو G7 از یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره‌مند خواهد بود. دوربین دوگانه این نسخه را دو سنسور 16 و 5 مگاپیکسلی تشکیل داده و یک باتری با ظرفیت 3,500 میلی‌آمپر ساعت انرژی آن را تامین می‌کند. به این ترتیب انتظار داریم مدل پلاس دارای نمایشگری بزرگ‌تر، مدل پاور دارای باتری با ظرفیت بیش‌تر و نسخه پلی نیز دارای سخت‌افزاری ضعیف‌تر باشد. اگر خاطرتان باشد، گوشی‌های سری موتو G6 ماه مه سال 2018 و گوشی موتو G5S نیز در ماه آوریل 2017 معرفی شده بودند. با این تفاسیر باید گفت که هنوز چند ماه به معرفی اعضای جدید سری موتو G باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH