هواوی P30 با دوربین سه‌گانه و زوم 5 برابری بدون کاهش کیفیت در راه است

طی سال 2018 شرکت هواوی با گوشی‌های سری P20، عاشقان عکاسی با گوشی‌های هوشمند را به همراه سنسور‌های چندگانه خود وارد یک عصر جدید نمود و توانست این ویژگی را به یک ترند فراگیر بدل نماید. به همین علت، طبیعتا انتظارات از هندست‌های P30 هواوی برای سال 2019 بسیار بالا خواهد بود. با وجود این، انتشار توییتی از ایوان بلاس، سبب تقویت این واقعیت شده است. او در توییت اخیر خود ابراز داشت، پرچم‌داران جدید قطعا کاربران را مایوس نخواهند کرد!

P30 هواوی

براساس اطلاعات موجود، گوشی هواوی P30 معمولی، دارای یک دوربین سه‌گانه در قسمت پشت دستگاه خواهد بود و همانند گوشی‌های P20 Pro و میت 20 پرو، که امسال با دوربینی 40 مگاپیکسلی به بازار عرضه شدند از این وضوح تصویر پشتیبانی خواهد کرد. این امر کمک خواهد کرد تا کیفیت کلی تصویر با ترکیب چهار پیکسل بر روی هم بهبود یابد و تصویری خلق نماید که از 10 مگاپیکسل کیفیت بالاتر برخوردار گردد!

به علاوه انتظار می‌رود مانند هندست‌های گذشته، در کنار سنسور اصلی از یک لنز تله‌فوتو نیز استفاده شده باشد که این امکان را فراهم می‌آورد تا بتوان بر روی سوژه تا 5 برابر بدون کاهش کیفیت زوم کرد. همچنین به جای سنسور تک‌رنگ که معمولا توسط هواوی در گوشی‌های سری P به کار گرفته می‌شود از یک لنز با زاویه عریض استفاده شود. در بخش جلو نیز انتظار یک دوربین سلفی با وضوح تصویر 24 مگاپیکسل می‌رود. با این حال، با توجه به اینکه در این سری قرار است از سنسور‌های یک برند جدید استفاده شود باید منتظر تصاویری با کیفیت بهتر باشیم.

فعلا اطلاعات منتشر شده تنها در رابطه با دوربین خلاصه می‌شود و ایوان بلاس در مورد مشخصات دیگر گوشی چیزی را منتشر نکرده است. با این وجود برخی شایعات اخیر از وجود یک دوربین چهارم ناشناخته نیز در پشت این پرچم‌دار جدید خبر می‌دهند. به علاوه دوربین 40 مگاپیکسلی که در مدل معمولی به کار رفته است ممکن است در مدل پرو با یک سنسور 38 مگاپیکسلی جدید سونی جایگزین شود!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH