گوشی نوکیا 3 آپدیت اندروید اوریو 8.1 را دریافت خواهد کرد

ظاهرا شرکت HMD Global شروع به ارسال آپدیت اندروید اوریو 8.1 برای کاربران گوشی نوکیا 3 کرده است. این هندست در ابتدای عرضه دارای اندروید 7 نوقا بود و بعد از آن نیز در ماه آوریل 2018 به روزرسانی اندروید اوریو 8.0 را دریافت نمود و اکنون زمان پرش به نسخه 8.1 فرا رسیده است. هرچند با توجه به گسترش اندروید 9 پای، شاید خیلی زود‌تر از انتظار این نسخه نیز در دسترس کاربران نوکیا قرار بگیرد.

نوکیا 3

البته اگر از دارندگان نوکیا 3 هستید شاید برایتان کمی ناراحت‌کننده باشد که شاهد دیگر مدل‌های نوکیا باشید که هم اکنون از موهبت اندروید 9 پای برخوردار هستند و شما تازه قادر به دریافت یک نسخه قدیمی‌تر شده‌اید! با این وجود هنوز هم جای خوشحالی دارد که شرکت، شما را از یاد نبرده است و سعی کرده تا با ارتقای نسخه اندروید گوشی‌تان، کمی هیجان را برایتان فراهم آورد. به علاوه باید بدانید که این به روزرسانی، یک آپدیت امنیتی 2018 را نیز برایتان به ارمغان خواهد آورد. پس، نصب کردن آپدیت جدید خیلی هم ناامید کننده نخواهد بود!

طبق برنامه زمان‌بندی شرکت عرضه این به‌روزرسانی به صورت مرحله‌ای خواهد بود پس اگر دارای گوشی نوکیا 3 هستید و هنوز اطلاعیه نصب آپدیت جدید را دریافت نکرده‌اید خیلی نگران نباشید چون به زودی نوبت شما نیز خواهد رسید. در هر صورت اگر متعجب شده‌اید چرا با این همه تاخیر مجبور به دریافت اندروید 8.1 هستید باید پاسخ را در چیپست‌های ساخت مدیاتک جستجو نمایید.

طبق معمول محصولات این شرکت با آپدیت‌های نرم‌افزاری میانه خوبی ندارند و حتی در بهترین حالت نیز معمولا مدتی طول می‌کشد تا سرانجام شرکت‌ها بتوانند تغییرات نرم‌افزاری را با سخت‌افزار این شرکت همگام نمایند. در هر حال به نظر می‌رسد شرکت HMD نیز با در نظر گرفته این موضوع بالاخره توانسته در بین برنامه‌های مختلف شرکت، زمانی را برای این به‌روزرسانی اختصاص دهد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH