ال‌جی پتنت طرحی از یک کیس کامپیوتری بسیار مستحکم و ضد ضربه را به ثبت رساند!

کلیپ‌های زیادی از خشم ناگهانی کارمندان در محل کار یا گیمر‌ها بعد از گیم‌اور شدن و حمله‌ور شدنشان به کامپیوتر‌ها در اینترنت وجود دارد ولی اکنون شرکت ال‌جی با ثبت طرحی جالب از یک کیس کامپیوتر، احتمالا این امکان را فراهم آورده است در صورت افزایش فشار کاری یا عصبانیت به منظور تخلیه انرژی و آرام کردن خود آن را مانند یک کیسه بوکس مورد ضرب‌ و شتم قرار دهید!

ال‌جی

هرچند باز هم همچین کاری را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم ولی طبق اطلاعات مندرج در اسناد این ثبت اختراع، طرحی سه بعدی از این کیس دیده می‌شود که محفظه کیس توسط لایه‌هایی از ترکیب پلاستیک و فلز احاطه شده است. در همان نگاه اول ظاهر کیس شما را به یاد خودرو زره‌پوش فراکنشتاین در فیلم مسابقه مرگ می‌اندازد. طرح مثلثی رو به پایین به منظور حفاظت از اجزای داخلی کیس طراحی شده است و علاوه بر پشتیبانی فیزیکی، نمایی اسپورت و خشن به آن داده است.

این پتنت به همراه ویژگی‌های جذابش، سه روز پیش در KIPO (اداره ثبت مالکیت معنوی کره) ثبت شده و همانند GameCube شرکت نینتندو، در بخش بالای آن قسمتی مانند دستگیره تعبیه شده است. به غیر از این فضای درونی آن برای نصب سخت‌افزار بسیار مناسب است و چیدمان فوق‌العاده‌ای دارد. همچنین دکمه پاور محکم و جالبی در جلو کیس قرار گرفته است. در یک کلام مهندسان ال‌جی این کیس را به یک گاوصندوق کامپیوتری امن و مدرن تبدیل کرده‌اند!

جدا از اینکه شرکت ال‌جی تا چه حد بر روی استحکام این کیس مطالعه و تحقیق کرده باشد، در کل می‌توان از آن به عنوان یک سرمایه‌گذاری عالی به منظور جمع کردن یک سیستم گیمینگ قدرتمند یا حتی سرور نگاه کرد. زیرا حوادث ناخواسته، جابه‌جایی‌های زیاد و دیگر اتفاقاتی که معمولا در طول زمان سبب آسیب به کیس‌های کامپیوتری می‌شوند، نمی‌توانند به راحتی به این کیس خاص صدمه وارد آورند. شاید این کیس راه‌حلی برای پایان دادن به این مشکلات باشد!

2 در مورد “ال‌جی پتنت طرحی از یک کیس کامپیوتری بسیار مستحکم و ضد ضربه را به ثبت رساند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH