نسخه جدید مرورگر سامسونگ موجب افزایش سرعت دانلود می‌شود (به همراه لینک دانلود)

سامسونگ نسخه جدید و اندرویدی مرورگر اینترنت خود را برای دیوایس‌هایی که سازگار با این اپلیکیشن هستند، منتشر کرده است. از ماه سپتامبر بود که نسخه 8.2 مرورگر سامسونگ در فاز آزمایشی قرار داشت اما سرانجام نسخه نهایی آن برای کاربران منتشر شد. در این نسخه شاهد اضافه شدن برخی ویژگی‌های جدید و اعمال یک سری بهبودها بر روی قابلیت‌های موجود هستیم.

اخبار در دسترسی سریع – News in Quick Access

برای مثال، نسخه 8.2 مرورگر سامسونگ با بهبودهایی همراه شده که در نتیحه آن، دانلود فایل‌های پرحجم با سرعت بسیار بیش‌تری انجام می‌پذیرد. در واقع زمانی که حجم فایل دانلودی کاربر از 13 مگابایت بیش‌تر باشد، این مرورگر (همانند نرم‌افزار اینترنت دانلود منیجر) از تعداد اتصالات بیش‌تری برای افزایش سرعت دانلود بهره می‌گیرد. سامسونگ ادعا کرده که سرعت دانلود فایل‌ها در این نسخه بین 15 تا 40 درصد بهبود یافته است. هم‌چنین سامسونگ بخش جدیدی با نام News in Quick Access در نظر گرفته (تصویر بالا) که فعلا تنها در کشورهای ایالات متحده و هند در دسترس قرار دارد.

اگر از کاربرانی هستید که از دستیار مجازی بیکسبی استفاده می‌کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید از این پس می‌توانید مرورگر اینترنت سامسونگ را با صدای خود اجرا کرده و هر چه را که دنبالش هستید، تنها با گفتار خود بیابید. به علاوه، در این نسخه گزینه‌ای با نام Do-Not-Track گنجانده شده که به موجب آن می‌توان از ردیابی مکان کاربر توسط سایت‌هایی که از آن‌ها بازدید می‌شود، جلوگیری کرد. اگر یکی از گوشی‌های سامسونگ را داشته و یا از این اپلیکیشن در گوشی اندرویدی دیگری استفاده می‌کنید، هم‌اکنون می‌توانید مرورگر سامسونگ را به کمک این لینک از فروشگاه گوگل پلی به‌روزرسانی کنید.

1 در مورد “نسخه جدید مرورگر سامسونگ موجب افزایش سرعت دانلود می‌شود (به همراه لینک دانلود)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH