اندروید

معمای پیچیده گوگل: آیا نام اندروید 10 شیرینی ایرانی قطاب خواهد بود؟

نام نسخه بعدی اندروید چیست؟ احتمالا برای بسیاری از کاربران سرگرم‌کننده است تا نام “شیرینی” که الهام بخش گوگل، برای نام‌گذاری نسخه بعد اندروید هست را حدس بزنند. البته پیش از شروع هشدار بدهم که این ‌بار بسیار دشوارتر از دفعات قبل است. حقیقتا پیچیده کردن نام‌گذاری امسال تنها از عهده شرکتی چون گوگل بر می‌آید. آیا می‌توانید نام یک شیرینی که با Q شروع می‌شود را برای اندروید انتخاب کنید؟ زمان‌تان از همین الان شروع شد!

البته عجله نکنید، هنوز وقت دارید زیرا گوگل فعلا زمان عرضه نسخه بعدی اندروید را اعلام نکرده است در هر صورت در سال 2019 قرار است اکثر گوشی‌های هوشمند به اندروید 9 پای مجهز شوند و تازه بعد از آن باید دید اندروید 10 با چه نامی مشهور می‌شود. خب به نظرتان گوگل کدام شیرینی را مفتخر به نام‌گذاری اندروید 10 خواهد کرد؟

این بار یافتن نام درست سخت‌تر از همیشه است. در اندروید P ما با گزینه‌های معقول و مشهور‌تری روبه‌رو بودیم از جمله پنکیک، پاپ‌کورن، پرالینز و حتی بستی پسته‌ای. ولی در مورد اندروید Q بسیار مشکل است تا از بین ده‌ها شیرینی و خوردنی خوشمزه، نامی را برگزینیم. باید اعتراف کرد این کار بیشتر شبیه بازی فکری Scattergories (چیزی شبیه بازی اسم‌فامیل خودمان!) شده است. یافتن نام شهر، حیوان یا هر چیز دیگری و اینک پیدا کردن نام یک شیرینی با Q هدف ما است!

اولین چیزی که به ذهن‌ من می‌رسد کیک کیش (Quiche) است ولی ممکن است به اعتقاد برخی باید این خوردنی را جز دسر‌ها دسته‌بندی کنیم. به هر حال انواع دسر‌های عجیب و غریب در دنیا وجود دارند پس می‌توان این گزینه را کنار گذاشت! اما چه نوع شیرینی‌هایی در دنیا وجود دارند که با حرف Q شروع می‌شوند؟ واقعا مغز آدم هنگ می‌کند! پس بیشتر از این به مغزتان فشار نیاورید، من در زیر لیستی از شیرینی‌ها یا خوردنی‌های مشابه که با حرف Q شروع می‌شوند تهیه کرده‌ام، آنها را مرور کنید. راستی فراموش نکنید که وقتی بحث شیرینی در میان است، ایران هم حتما نماینده‌ای خواهد داشت! در این لیست شیرینی قطاب (Qottab) از کشور خودمان در حضور دارد.

اندروید

به نظرتان همه نوع خوردنی شیرین که آب دهنتان را راه می‌اندازد باید جز لیست باشد؟ آیا گوگل امسال دسر‌ها را هم کاندیدای حضور در مراسم نام‌گذاری اندروید 10 خواهد کرد؟ گزینه‌ای که به نظرتان نام آینده اندروید 10 خواهد بود را در بخش نظرات کامنت کنید و اگر هم شیرینی دیگری به ذهن‌تان می‌رسد برای من و دیگر دوستان بنویسید!

  1. Quark ball: نوعی دونات کوچک که با پنیر کوارک پر می‌شود
  2. Quinoa blondies: کلوچه‌ای همراه با شکلات و کویینا
  3. Quadrotti with lemon/chocolate: نوعی بیسکویت شیرین
  4. Quick bread: نوعی کلوچه
  5. Queen of puddings: پودینگ انگلیسی
  6. Quindim: کیک نارگیل و تخم‌مرغ برزیلی
  7. Quirks: بیسکویت شکلاتی
  8. Queijada: نوعی دسر پرتقالی
  9. Quesito: کیک پنیری پورتوریکو
  10. Qottab: قطاب، شیرینی ایرانی درست شده با بادام و هل     
  11. Qurabiya: شیرینی بادامی
  12. Quality street: نوعی شیرینی تولید شده توسط شرکت Nestlé

1 در مورد “معمای پیچیده گوگل: آیا نام اندروید 10 شیرینی ایرانی قطاب خواهد بود؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH