جزییات جدیدی از قیمت و تنوع رنگ اسمارت‌فون اکسپریا XA3 اولترا مشخص شد

انتظار می‌رفت تا از اسمارت‌فون اکسپریا XA3 اولترا در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شود، اما دو هفته مانده به افتتاح نمایشگاه، اطلاعات جدیدی از این هندست منتشر شده است. بر اساس DroidShout، اسمارت‌فون میان‌رده جدید سونی دارای برچسب قیمتی 519 یورویی در اروپا، معادل 595 دلار خواهد بود. اکسپریا XA2 اولترا در زمان عرضه به قیمت 514 دلار ارایه شد و همین مقایسه کوچک خبر از یک جهش قیمتی نسبتا بزرگ می‌دهد.

البته اگر سونی بتواند در قسمت سخت‌افزار و عملکرد کاربران را راضی نگه دارد، می‌تواند تا حدود زیادی این افزایش قیمت را توجیه کند. نسل حال حاضر اسمارت‌فون میان‌رده سونی دارای پردازنده اسنپدراگون 630 است. گفته می‌شود برای اکسپریا XA3 اولترا باید منتظر اسنپدراگون 660 باشیم. هر چند اسنپدراگون 670 نیز از دیگر نامزدهای قابل بحث است. در هر صورت از بین پردازنده‌های گفته شده، یکی از آنها کنار شش گیگابایت رم و اندروید پای این هندست قرار خواهد گرفت.

در برخی گزارش‌ها آمده بود که اکسپریا XA3 اولترا دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با نسبت تصویری 18:9 خواهد بود و فریم آلومینیومی آن طراحی پنل پشتی را به کلی تغییر می‌دهد. گوشی جدید سونی در رنگ‌های مشکی، طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود. انتظار می‌رود فروش این اسمارت‌فون در کنار دیگر محصولات سونی چون اکسپریا XA3 و اکسپریا L3 از ماه فوریه آغاز شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH