تصویر جدیدی از قاب محافظ گوشی سونی اکسپریا XZ4 کامپکت منتشر شد

پیش‌بینی می‌شود کمپانی ژاپنی سونی در کنگره جهانی موبایل که تا دو ماه دیگر در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار می‌شود، از دو گوشی پرچمدار اکسپریا XZ4 و اکسپریا XZ4 کامپکت رونمایی کند. دیوایس نخست قرار است جانشینی برای گوشی پرچمدار اکسپریا XZ3 باشد که همین چند ماه پیش معرفی شد. از آن‌جا که سونی دیوایسی تحت نام اکسپریا XZ3 کامپکت تولید نکرده است، لذا گوشی اکسپریا XZ4 را باید جانشینی برای محصولی با نام اکسپریا XZ2 کامپکت دانست که فوریه سال گذشته معرفی شده بود.

تصویر فوق مربوط به رندری است که همین چند وقت پیش توسط OnLeaks منتشر شده بود. حال منبع معتبر دیگری با نام SlashLeaks اقدام به انتشار تصویری از قاب‌های محافظ گوشی اکسپریا XZ4 کامپکت کرده تا در کنار اندک اطلاعاتی که به ما می‌دهد، تاییدکننده رندرهای قبلی نیز باشد. این رندرها نشان می‌دهد که دیوایس مورد نظر دارای نمایشگری دراز و کشیده با نسبت تصویر بالا خواهد بود. در کناره سمت راست بدنه می‌توان بریدگی‌هایی را دید که در حقیقت دکمه‌های تنظیم صدا هستند.

در زیر این دکمه‌ها، برش دیگری وجود دارد که قاعدتا مربوط به دکمه پاور خواهد بود. در خبرها اعلام شده که حسگر اثر انگشت این دستگاه با این دکمه ادغام شده است. هم‌چنین در قسمت بالایی بدنه می‌توان برش‌های مربوط به جک 3.5 میلی‌متری هدفون و میکروفون این دستگاه را مشاهده کرد. در قسمت پایینی نیز بریدگی درگاه USB-C به چشم می‌خورد. با همه این موارد، قاب پشتی این محصول همانند کویری خشک و خالی است که تنها عنصر شاخص آن، تک دوربین اصلی و فلاش LED اکسپریا XZ4 کامپکت بوده که در گوشه بالایی این قاب جای گرفته است.

مطابق اطلاعاتی که پیش از این توسط OnLeaks منتشر شده بود، انتظار داریم ابعاد این هندست برابر با 139.9 در 66.5 در 9.3 میلی‌متر باشد. ضخامت 9.3 میلی‌متری این دستگاه بسیار بیش‌تر از رقم مربوط به دیگر میان‌رده‌های حال حاضر بازار است. با این حال پیشرفت بسیار خوبی در مقایسه با ضخامت 12.1 میلی‌متری گوشی اکسپریا XZ2 کامپکت به شمار می‌رود. این رندرها نشان می‌دهد که از حاشیه‌های بالایی و پایینی این هندست در مقایسه با نسل قبلی آن تا حد زیادی کاسته شده است.

بنابر دانسته‌های قبلی، انتظار داریم گوشی اکسپریا XZ4 کامپکت مجهز به یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل (فول اچ‌دی پلاس) باشد. هم‌چنین دور از انتظار نیست که قاب پشتی این محصول دارای روکشی از جنس شیشه باشد. برخی منابع نیز از تجهیز این گجت به اسپیکر دوگانه (واقع در قاب جلویی) خبر دادند. از آن‌جا که هندست فوق نیز همانند برادرش اکسپریا XZ4 یک گوشی پرچمدار خواهد بود، پیش‌بینی می‌کنیم چیپست اسنپدراگون 855 قدرت‌بخش آن باشد. وجود یک رم 4 گیگابایتی و اندروید 9 از دیگر موارد قابل ذکر درباره این اسمارت‌فون به شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH