اسمارت‌فون سونی اکسپریا L3 با ظاهر تکراری و قدیمی تاییدیه FCC را دریافت کرد

اخیرا تعدادی از اسمارت‌فون‌های اکسپریای سونی تاییدیه ECC را دریافت کردند و بر اساس پیش‌بینی‌ها با اسامی سونی اکسپریا XA3، اکسپریا XA3 اولترا و اکسپریا L3 معرفی می‌شوند. امروز اخبار جدید نشان می‌دهند که یکی از این گوشی‌ها با نام اکسپریا L3 تاییدیه FCC در ایالات‌متحده را دریافت نموده است و انتظار می‌رود این هندست در آینده نزدیک روانه بازار شود.

سند گواهی‌نامه FCC نشان می‌دهد که طول قطر این گوشی معادل با 165.6 میلی‌متر است که بر این اساس بایستی دستگاه از یک نمایشگر 5.73 اینچی (با قطر 145.6 میلی‌متر) استفاده نماید. این رقم با ابعاد 5.7 اینچی مورد ادعای شخصی با شناسه OnLeaks کاملا نزدیک است. نمودار شماتیک موجود در سند تاییدیه، طراحی کلی گوشی را نمایش می‌دهد. طراحی ظاهری این گوشی کماکان با سلیقه سونی مشابهت دارد. هندست جدید فاقد هرگونه ناچ یا نمایشگر تمام‌صفحه بوده و از حاشیه تحتانی عریضی برخوردار است. بعلاوه ضخامت حاشیه فوقانی نمایشگر نیز کاملا چشمگیر به‌نظر می‌رسد. ظاهرا سمت راست بدنه گوشی از کلیه دکمه‌های فیزیکی میزبانی می‌کند و کلید پاور، اسکنر اثرانگشت و دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا همگی در این قسمت واقع شده‌اند. درگاه سیم‌کارت نیز در سمت راست بدنه گوشی قرار گرفته است.

در ماه اکتبر سال جاری، OnLeaks تصویری از این گوشی را در توبیتر منتشر کرد. تصویر مذکور بیانگر استفاده از طراحی دوربین پشتی دوگانه در این هندست بود. با این‌حال هنگامی‌که استفاده از نمایشگر تمام‌صفحه به یک رویکرد گسترده در صنعت اسمارت‌فون تبدیل شده است؛ مطمئنا چنین حواشی بزرگی برای بسیاری از خریداران بالقوه گوشی‌های هوشمند جذاب نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH