نوکیا 9 PureView با دوربین پنج‌گانه در هفته آخر ژانویه معرفی خواهد شد

یکی از گوشی‌های پرچم‌دار که رکورد انتظار برای عرضه آن در تاریخ گوشی‌های هوشمند مثال‌زدنی است هندست Nokia 9 PureView است که هنوز هم رسما عرضه نشده اما باز هم خبر‌های تازه‌ای از آن منتشر شده است. از زمانی که HMD Global تحت نام نوکیا مشغول تولید و ساخت گوشی هوشمند شد، کاربران زیادی هم مشتاقانه منتظر اخباری از گوشی‌های پرچم‌دار با نام این برند نوستالوژیک بودند و به نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها انتظار، در ماه آینده رسما نوکیا 9 را معرفی خواهد کرد.

Nokia 9 PureView

شایعات جدید در این رابطه توسط سایت روسی Nokia Anew منتشر شده است و طبق اغلب مواقع از زبان منابع خارجی ناشناس نقل می‌شوند. در این خبر ادعا شده است کاربران باید منتظر خبر‌های بسیار غافلگیر‌کننده‌ای از مشخصات این هندست باشند و این موارد تنها محدود به دوربین فوق‌العاده جالب و منحصر به فرد آن نخواهد شد.

به علاوه طبق این شایعات، نوکیا 9 در هفته آخر ژانویه 2019 رونمایی خواهد شد. اگر این تاریخ صحت داشته باشد پس شرکت HMD Global یک مراسم مجزا از دو رویداد CES و MWC برای معرفی شایسته این پرچم‌دار جدید نوکیا برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی دارای نمایشگر لمسی 5.9 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2960 پیکسل باشد و با چیپست اسنپ‌دراگون 845، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی که با افزودن یک کارت میکرو SD قابل افزایش هست، معرفی گردد.

Nokia 9 PureView

پنج دوربین به شکل حلقه‌ای بزرگ به همراه یک سنسور عمق هم در پشت و دوربین سلفی نیز با قدرت 12 مگاپیکسل در جلوی آن قرار خواهند داشت. این هندست را یک باتری قدرتمند 4150 میلی‌آمپری پشتیبانی می‌نماید. ولی واقعا بعد از این همه انتظار و در سالی که حتی گوشی‌های شبه‌پرچم‌دار دارای مشخصات مشابهی هستند آیا می‌توان این گوشی را پرچم‌دار شایسته‌ای برای نام نوکیا دانست؟ باید کمی دیگر نیز صبر داشت!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH