انتشار به‌روزرسانی جدید EMUI 9 بر روی گوشی‌های P10 هواوی آغاز شد

نسخه EMUI 9.0 مبتنی بر اندروید 9 پای برای گوشی‌ P10 هواوی 2017 در حال عرضه است. کافیست یک نگاه به رقیب شماره یک شرکت یعنی سامسونگ بیندازید که هنوز موفق نشده است حتی برای پرچم‌داران سال 2017 خود (گلکسی S8 و گلکسی نوت 8) اندروید پای را بیاورد، تا ارزش این خبر را بیشتر درک کنید.

P10 هواوی

البته این سیستم عامل قابلیت GPU Turbo گوشی را برای P10 هواوی دربر نخواهد داشت که احتمالا در آینده نزدیک نیز شاهد رسیدن آن هم خواهیم بود. اولین گزارش‌ها در رابطه با انتشار این به‌روزرسانی از مالزی مخابره و چند اسکرین‌شات هم به همراه خبر درج شده است. تصویر نشان می‌دهد مدل‌های VTR-L29 یک بسته 3.38 گیگابایتی با شماره ساخت  9.0.1.119 را دریافت کرده‌اند.

این نسخه با خود تغییرات گسترده‌ای به همراه آورده است. رابط کاربری جذاب‌تر، منو تنظیمات با دسترسی ساده‌تر، کارایی بالاتر و داشبورد اندروید هم برای مونیتور راحت‌تر کلیه فرایند‌ها بر روی اسکرین‌تایم، با قابلیت Digital Wellbeing به‌روز شده است. به علاوه حتی با توجه به نبود قابلیت GPU Turbo، باز هم فرایند اجرا شدن اپلیکیشن‌های مختلف بسیار سریع‌تر انجام می‌گیرد. همچنین زنگ آلارم‌های جدید در دسترس هستند و صدای زنگ گوشی هم با الهام از طبیعت آماده‌سازی شده است.

برای دریافت به‌روزرسانی بر روی گوشی P10 هواوی، اعلانی دریافت خواهد شد که با کلیک بر روی آن می‌توانید اقدام به دانلود و نصب نسخه جدید EMUI نمایید. اگر هم به‌روزرسانی خودکار خاموش است به منوی تنظیمات بروید و از بخش About بررسی کنید آیا اعلان به‌روزرسانی دریافت شده است یا خیر؟ با اینکه مدل VTR-L29 دوسیمکارته است ولی به زودی برای مدل VTR-L09 تک‌سیمکارته گوشی P10 هواوی هم به روزرسانی اندروید پای عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH