آی‌فون XS Max در جیب شلوار صاحبش آتش گرفت!

حدود سه هفته قبل یک گوشی آی‌فون XS Max در حالی که در جیب شلوار صاحبش قرار داشت، آتش گرفت. اکنون مالک آن در حال طی مراحل قانونی برای طرح شکایت از اپل است. او دلیل خود را بی‌توجهی اپل به این حادثه و ناچیز خواندن آن اعلام کرده است.

آی‌فون XS Max

جاش هیلارد، از اهالی کولومبوس ایالات اوهایو آمریکا، در مصاحبه با iDrop News، گفت در روز 12 دسامبر، در حالی که مشغول صرف ناهار بود، ناگهان متوجه بوی عجیب‌و غریبی در اطرافش شد که ناشی از داغ شدن و آتش گرفتن گوشی آی‌فون XS Max در جیب شلوارش بوده و به دنبال آن احساس داغی و سوزش شدید در پوست پایش می‌شود و به همراه آن دودی زرد و سبز از جیبش خارج شده است!

شدت این حادثه به حدی بوده است که او مجبور می‌گردد شلوارش را از پا خارج کرده و همکارانش از یک کپسول آتش‌نشانی برای خاموش کردن شلوار و آیفون بریان شده استفاده کنند. هیلارد بعد از این حادثه باقی مانده آی‌فون را به یکی از فروشگاه‌های اپل می‌برد ولی برخورد آنها با این ماجرا او را به شدت ناراحت و سرخورده می‌کند.

او ادعا کرد بیش از 20 دقیقه در حال توضیح ماجرا برای کارمند فروشگاه اپل بوده و سپس 40 دقیقه منتظر مانده است تا او گوشی را در اتاق دیگری مورد بررسی قرار دهد و بعد از اینکه از او خبری نمی‌شود به سراغ مدیر فروشگاه می‌رود تا در مورد گوشی و کارمندی که آن را تحویل گرفته است پرس‌وجو نماید، پیگیری مدیر سبب می‌شود تا بعد از مدتی، کارمند فروشگاه در حالی که گوشی را کاملا بسته‌بندی کرده بود، پیدایش شود.

سپس کارمند گفته است گوشی هیلارد برای تیم مهندسی ارسال خواهد شد تا آنها نیز آن را بررسی نمایند و باید تا حصول نتیجه منتظر بماند و این تنها راه پیش پای اوست تا به او یک گوشی جایگزینی جدید بدهند! هیلارد که از نحوه خدمات پس از فروش فروشگاه اپل ناراضی است، بسته آی‌فون سوخته خود را گرفته و به خانه برمی‌گردد و با شماره Apple Care تماس می‌گیرد. او یک روز دیگر نیز مجبور می‌شود منتظر بماند تا اینکه سرانجام یک گوشی جدید تحویلش دهند.

با این حال هیلارد که احساس می‌کند اپل باید توجه و حساسیت بیشتری در مورد این حادثه ابراز می‌داشت، سبب شد تا او دادخواستی مبنی بر جبران خسارت لباس و سیم‌کارت و اطلاعات از بین‌رفته‌اش توسط شرکت اپل، را تنظیم نماید. هر چند هنوز صحت این ماجرا از سوی متخصصان اپل تایید نشده است ولی در صورت رخ دادن چنین واقعه‌ای، احتمالا نمی‌توان تقصیر را به گردن باتری دستگاه انداخت زیرا گوشی‌های گران‌قیمت آ‌ی‌فون XS Max کاملا جدید هستند!

در اوایل امسال نیز فیلمی از یک گوشی آی‌فون 6S منتشر شد که در فروشگاهی در لاس‌وگاس آتش می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH