سمینار خبری ایدکو و اینفوواچ برگزار شد!

idko

چندی پیش و در سمیناری خبری که در نمایشگاه الکامپ ۹۲ برگزار گردید، شرکت ایدکو از برنامه‌های خود برای بازار ایران رونمایی کرد.

سینا بقایی مدیر عامل ایدکو در این نشست خبری گفت: شرکت ایدکو در سال 84 با هدف توسعه فعالیت های مبتنی بر تجارت الکترونیکی و همچنین ارائه راهکارهای امنیت اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرد و در طول این سال ها تلاش کرده است امکانات و ویژگی های متنوع و مفیدی را برای بهبودی وضعیت امنیت فناوری اطلاعات در سازمان ها معرفی کند.

مدیر عامل ایدکو اظهار داشت: فعالیت ایدکو در بخش امنیت در سال 2004 به عنوان نخستین نماینده فروش کسپرسکی در ایران آغاز شد که تا امروز این همکاری مستمر ادامه داشته و گسترش نیز یافته است و فکر می کنم در میان نمایندگان این شرکت، ما بیشترین مشتری سازمانی را داشته باشیم.

بقایی افزود: همکاری ما با کسپرسکی در سال 2010 توسعه یافت و اکنون نماینده آنلاین این شرکت در ایران، افغانستان و پاکستان فعالیت خود را ادامه دادیم و اکنون نیز نماینده این شرکت در تمامی کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا هستیم و احتمالا نخستین شرکت منطقه هستیم که به digital distribution پرداخته است و اکنون کلیه نمایندگان مان به صورت الکترونیکی با ما همکاری می کنند.

اندری سوکورنکو، مدیر توسعه بازار شرکت اینفوواچ نیز در مورد فعالیت های این شرکت گفت: اینفوواچ معتقد است اطلاعات سازمان ها اهمیت بسیاری دارد و در واقع اطلاعات شما کسب و کار شماست.

وی افزود: راهکارهای ما در بسیاری از کشورهای دنیا مانندآلمان، بریتانیا، روسیه، کشورهای CISو خاورمیانه استفاده می شود و برای حضور در بازارهای امریکا، کانادا، امریکای لاتین و اروپا برنامه های گسترده ای داریم. همچنین مشتریان متنوعی از شرکت های نفت و گاز و بانک های بزرگ در روسیه تا شرکت های تجاری از این خدمات استفاده می کنند.

سوکورنکو تصریح کرد: شرکت ها به دنبال افزایش کارایی، سرعت و فروش و کاهش هزینه ها هستند که مخاطراتی مانند نشت اطلاعات مغایر با این اهداف هستند اینفوواچ برای مقابله با این مخاطرات راهکارهایی ارائه داده است از جمله جلوگیری از نشت داده ها (DLP) که راهکاری است که علاوه بر این که از نشت اطلاعات جلوگیری می کند با تحلیل های خاصی میزان رضایت شغلی پرسنل را نیز نشان می دهد.

سپس در مرحله preDLP فضای داخل سازمان برای شناسایی تهدیدات مختلف بررسی می شود در مرحله دوم برای هر سازمان راهکار ویژه ای تعریف و اجرا می شود و در مرحله postDLP نیز نتایج به دست آمده از پروژه DLP بررسی و گزارش آن اعلام می شود.

سوکورنکو در ادامه گفت: راهکار دیگر اینفو واچEndPointSecurityنام دارد این راهکار برای شرکت های کوچک که نیاز به گزارشات جامعه ندارند مناسب است که می خواهند اطلاعات شرکت از طریق USB یا گوشی های هوشمند و یا پرینت توسط کارمندان به خارج از سازمان انتقال پیدا نکند.

همچنین این راهکار از دسترسی افراد به اطلاعات مختلف بدون اجا%:.8(D9� مدیر شرکت جلوگیری می کند.

مدیر توسعه بازار اینفوواچ ادامه داد: راهکار بعدی این شرکت Appercut است. این محصول برای سازمان ها و شرکت هایی در نظر گرفته شده است که تولید و توسعه نرم افزار را انجام می دهند و ممکن است در پروسه تولید به علت اشتباه در برنامه نویسی امنیت اطلاعات سازمان کاهش یافته و موجب دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات شود. این راهکارها با تحلیل سورس کدها، نرم افزارها را تحلیل کرده و در وجود خطر احتمالی را اعلام می کنند.

وی در مورد راهکار چهارم این شرکت نیز افزود: اینفوواچ راهکار جالبی دارد به نام Kribrum دارد که به پایش رسانه ها و شبکه های اجتماعی می پردازد و اخبار و نظرات موجود در مورد اطلاعات این شرکت را اعلام می کند که به سازمان ها در افزایش بهره وری و ایجاد محیط سالم تجاری کمک می کند.

در پایان این نشست به سوالات خبرنگاران از بزوم بومی سازی راهکارهای اینفوواچ پاسخ داده داده شد و سوکورنکو اظهار داشت: محصولات DLP کاملا مبتنی بر زبان هستند و تا کنون برای فارسی و 16 زبان دیگر آماده شده و در کمترین زمان هر زبانی را تحلیل می کنند.

سینا بقایی در پاسخ به این سوال که آیا ایدکو روند محصول محور خود را ادامه خواهد داد گفت: ایدکو در تلاش است تا با همکاری شرکت اینفوواچ در آینده به ارائه راهکار بپردازد و در بلند مدت تبدیل به شرکتی راهکار محور شود.

سوال بعدی خبرنگاران در خصوص ادعای شرکتی در مورد نمایندگی انحصاری اینفوواچ را سوکورنکو پاسخ داد و گفت: اینفوواچ دارای چند نماینده در ایران است و در تلاش است تا با حضور در این نمایشگاه نمایندگان دیگری را نیز جذب کند.

همچنین در صدد است برای هر کدام از نمایندگان خود روش های انحصاری فروش را طراحی و ارائه کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH