تصاویر و مشخصات اسمارت‌فون هواوی Y7 2019 به‌صورت آنلاین منتشر شد

مدل جدیدی از اسمارت‌فون‌های اقتصادی سری Y هواوی احتمالا به‌زودی و حداقل جهت استفاده بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد. همان‌طور که پیش‌تر گزارش شد، ظاهرا کمپانی مشغول آماده‌سازی مدل جدیدی از اسمارت‌فون‌های سری Y جهت ارایه در بازارهای اروپایی است. در حالی‌که قبلا پیرامون دستگاهی با نام هواوی Y7 2019 جزئیات اندکی در دست بود؛ اما اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده که بینش بسیار مناسبی از طراحی و مشخصات دستگاه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

صرف‌نظر از اطلاعات ابتدایی محصول، تصویر جدیدی از این دستگاه منتشر شده است. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ هواوی Y7 2019 با طراحی ظاهری ممتاز و پنل پشتی اریب همراه با پیکره‌بندی دوربین دوگانه عرضه خواهد شد. این در حالیست که ناچ تعبیه شده در پنل جلویی گوشی از دوربین سلفی میزبانی می‌کند. متاسفانه تصاویر منتشر شده وجود حسگر اثرانگشت در پشت دستگاه را مورد تایید قرار نمی‌دهند؛ اما با توجه به تراز قیمتی این هندست بی‌تردید از اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر استفاده نخواهد شد.

بر اساس اطلاعات فاش شده توسط خبرچین مشهوری با نام رولاند کوانت، هواوی Y7 2019 از الگوی طراحی باریک و یک نمایشگر 6.26 اینچی همراه با ناچ قطره‌ای شکل و حواشی باریک اما قابل مشاهده بهره خواهد برد. به گفته کوانت، نمایشگر گوشی از رزولوشن اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. همچنین هندست جدید مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 450 ساخت کوالکام، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی خواهد بود.

باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپرساعتی مشخصه برجسته هواوی Y7 2019 محسوب می‌شود؛ اگرچه به بهره‌گیری احتمالی دستگاه از فناوری‌های کوئیک شارژ یا فست شارژ هیچ‌گونه اشاره‌ای نشده است. بعلاوه اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که جدیدترین مدل سری Y هواوی با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی چشمگیر روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH