پرچمداران آتی شیائومی به دوربین سه‌گانه و چیپست اسنپدراگون 855 مجهز می‌شوند!

انتظار داریم کمپانی شیائومی در سال 2019 میلادی حداقل دو گوشی پرچمدار روانه بازارها کند. محتمل‌ترین موارد پیش رو، گوشی‌های می میکس 4 و Mi 9 خواهند بود که اخیرا اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها منتشر شده است. این اطلاعات که از اسناد تحقیقات یک موسسه هنگ‌کنگی به نام GF Securities استخراج شده، موارد جالبی را در بر می‌گیرد. همراه آی‌تی‌رسان باشید.

مطابق این گزارش، گوشی شیائومی Mi 9 اولین پرچمدار این کمپانی چینی در سال 2019 به شمار رفته که از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد. اگرچه در سال 2018 شاهد عرضه نسخه‌های مختلفی از گوشی شیائومی Mi 8 بودیم، اما مطمئن نیستیم که این کمپانی بخواهد همین رویکرد را در سال آتی میلادی نیز دنبال کرده و در صورت عرضه چندین نسخه از گوشی پرچمدارش، همه آن‌ها را به دوربین سه‌گانه مجهز سازد. با این وجود اطمینان داریم که در صورت وجود نسخه‌ای با پسوند پرو، این مدل دارای دوربین سه‌گانه خواهد بود.

گوشی شیائومی می میکس 3

باید اشاره کنیم که این اسمارت‌فون، تنها پرچمدار سه دوربینه شیائومی در سال آتی میلادی نبوده و گوشی پرچمدار دیگر چینی‌ها یعنی می میکس 4 نیز از سه لنز در قاب پشتی خود میزبانی خواهد کرد. ظاهرا یکی از دوربین‌های این هندست قابلیت زوم اپتیکال داشته که به دلیل ضخامت کم ماژول‌ مربوطه، چندان موجب افزایش ضخامت بدنه دستگاه نمی‌شود. جدای از دوربین سه‌گانه، هر دو سوگولی شیائومی قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون 855 خواهند گرفت.

اگرچه در بعضی خبرها عنوان شد که گوشی می میکس 4 نمایشگر انعطاف‌پذیر خواهد داشت، اما هنوز هیچ منبع معتبری این موضوع را تایید نکرده و موارد فوق تنها چیزهای مورد اطمینانی هستند که درباره گل‌های سرسبد سال آینده شیائومی می‌دانیم. البته باید توجه کنیم که گوشی‌های سری می میکس همواره طراحی متفاوت و نوینی در مقایسه با دیگر اسمارت‌فون‌ها داشته و اگر فرضیه نمایشگر منعطف آن واقعیت نداشته باشد، حداقل می‌دانیم که با یک دیوایس جدید و غیرمعمول روبرو خواهیم شد. دیگر گوشی‌های پرچمدار شیائومی در سال 2019 را می‌توان نمونه‌هایی هم‌چون نسخه جدید گوشی پوکوفون و البته نسل جدید گوشی گیمینگ بلک شارک دانست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH