تصویری از نمونه اولیه گوشی هواوی P30 پرو با دوربین چهارگانه منتشر شد

کمپانی هواوی خود را آماده می‌کند که از گوشی‌های جدید سری P30 رونمایی کند. تا به امروز چیزهای زیادی درباره دو عضو این خانواده شنیدیم که بر اساس آن‌ها، یکی از کاربران یوتیوب به نام Waqar Khan رندری از نمونه اولیه گوشی هواوی P30 پرو را منتشر کرده است. همراه آی‌تی‌رسان باشید.

همان‌گونه که اشاره شد، این رندر بر اساس اخبار قبلی شکل گرفته و در واقع تصویری از طراحی کلی عضو بزرگ‌ترین سری هواوی P30 را تداعی می‌کند. انتظار داریم این گوشی نسبت به نسل قبلی خود حاشیه‌های کم‌تری در اطراف و قسمت پایینی نمایشگر داشته باشد. همان‌گونه که در تصاویر مشخص است، در بالای پنل نمایشگر این دستگاه می‌توان برش ناچ قطره‌مانند آن را دید. البته این نمایشگر در کناره‌ها خمیده بوده تا نسبت نمایشگر به بدنه آن از گوشی‌های نسل گذشته نیز بیش‌تر شود. کلیدهای پاور و تنظیم صدا نیز مانند همیشه در سمت راست بدنه تعبیه شده است. واضح است که حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در زیر پنل نمایشگر آن جای گرفته است.

اولین چیزی که در نگاه به پنل پشتی این گوشی جلب توجه می‌کند، دوربین چهارگانه هواوی P30 پرو است که سنسورهای آن چینشی عمودی دارند. در کنار این لنزها می‌توان فلاش دوگانه این دستگاه را مشاهده کرد. در حالی که این دوربین‌ها در گوشه بالایی و سمت چپ قاب پشتی جا خوش کرده‌اند، گوشه پایینی همین سمت میزبان لوگوی هواوی خواهد بود. در گزارشات قبلی خواندیم که تنها سه دوربین از این چهار دوربین برای ثبت تصاویر به‌کار رفته و نمونه چهارم یک سنسور سه‌بعدی از نوع ToF خواهد بود که برای اسکن سه‌بعدی چهره و سوژه‌ها و البته مدل‌سازی از آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از این لنزها که از نوع تله‌فوتو بوده، دارای زوم اپتیکال 10 برابری خواهد بود. شایعات گذشته حکایت از این داشتند که دوربین اصلی این مجموعه رزولوشن 38 مگاپیکسلی داشته و سنسور آن از نوع IMX607 سونی خواهد بود. گفته شده که این سنسور توانایی بالایی برای ثبت تصاویر در شرایط نوری ضعیف دارد. در زیر این قاب‌ها، انتظار داریم تراشه 7 نانومتری کایرین 980 مغز متفکر پرچمدار بهاره هواوی باشد. پیش‌بینی می‌کنیم هواوی این هندست را به هر دو شیوه معمول و gradient رنگ‌آمیزی کرده و آن‌ها را با اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI عرضه کند. در حالی که چینی‌ها هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ رونمایی از این گجت منتشر نکردند، انتظار داریم گوشی هواوی P30 پرو و برادرش را در ماه مارس ملاقات کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH