گلکسی M30 سامسونگ بزرگ‌ترین مشکل کاربران امروزی را با سورپرایز جذاب خود حل می‌کند!

حتما در جریان هستید که سامسونگ قصد دارد سری جدیدی به اسمارت‌فون‌های خود اضافه کند. این سری که گلکسی M نام دارد، این روزها حسابی خبرساز شده و هر روز درباره آن‌ها چیزهای جدیدی می‌شنویم. جدیدترین گزارش درباره این خانواده به گوشی گلکسی M30 اختصاص داشته که برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود. همراه آی‌تی‌رسان باشید.

طرحی از گوشی گلکسی M20 با دوربین اصلی دوگانه

روز به روز در حال نزدیک شدن به معرفی گوشی‌های جدید سری گلکسی M هستیم و هر روز هم خبرهای جدیدی درباره آن‌ها می‌شنویم. اگر یادتان باشد چند روز پیش شنیدیم که گوشی گلکسی M20 از یک باتری پرحجم 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. این خبر به تنهایی خوشحال‌کننده بود اما وقتی خوشحال می‌شویید که بدانید طبق گزارش جدید اینتل، گوشی گلکسی M30 نیز دارای باتری با ظرفیت مشابهی خواهد بود.

علاوه بر این، گزارش جدید اینتل نشان می‌دهد که این هندست به یک نمایشگر 6.38 اینچی از نوع اینفینیتی U (با برش قطره شکل) تجهیز خواهد شد که رزولوشن آن 2280 در 1080 پیکسل است. انتظار می‌رود این هندست به دوربین اصلی سه‌گانه متشکل از یک سنسور 13 و دو سنسور 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز باشد. هم‌چنین گفته شده که ابعاد این هندست برابر با 159 در 75.1 در 8.4 میلی‌متر خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH