به احتمال زیاد شیائومی در حال کار بر روی گوشی اندروید وان شیائومی Mi A3 است

گوشی‌های Mi A1،Mi A2 و Mi A2 شیائومی تنها هندست‌های شرکت هستند که با اندروید استوک (پایه) عرضه می‌شوند. اولین نسل از این گوشی‌های هوشمند در ماه آگوست 2017 رونمایی شدند و دو مدل دیگر شش ماه بعد در  جولای از راه رسیدند. اما به نظر می‌رسد شیائومی در تدارک یک گوشی اندروید وان جدید است.

Mi A3

در این میان اعضای تیم XDA Developers در رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر اندروید پای، به اسم رمز orchid_sprout برخورده‌اند که به یک گوشی هوشمند رونمایی نشده شیائومی، اشاره دارد. هر چند ممکن است برای اغلب کاربران این کد معنایی نداشته باشد ولی برای متخصصان، پیشوند رمزی _sprout چندان غریبه نیست. تقریبا تمامی گوشی‌های هوشمند اندروید وان این پسوند را در اسم رمزشان با خود یدک می‌کشند. برای مثال گوشی‌های Mi A1،Mi A2 و Mi A2 شیائومی به ترتیب به نام‌های tissot_sprout و jasmine_sprout و daisy_sprout شناخته می‌شدند. به همین علت اسم رمز orchid_sprout نیز نشان از یک گوشی اندروید وان دارد و احتمالا به اسم Mi A3 به بازار معرفی گردد.

البته طبق معمول مشخصات احتمالی مورد تایید قرار نگرفته است ولی گمان می‌رود برای گوشی شیائومی Mi A3 انتخاب پردازنده اسنپ‌دراگون 675 کوالکام گزینه مناسبی باشد. به علاوه بسیاری از منابع اعلام کرده‌اند که این دستگاه از NFC پشتیبانی می‌کند که در صورت صحت این موضوع، این اولین بار خواهد بود که این ویژگی در گوشی‌های اندروید وان شیائومی به کار گرفته شده است. همچنین به نظر نمی‌رسد این گوشی حداقل تا ماه ژوئن معرفی شود اما اگر شیائومی بر طبق روند معمول برنامه‌های توسعه‌ای خودش پیش برود این احتمال نیز وجود دارد که با تغییر نام آن، این گوشی ناشناس را با نام Mi 7X در ماه آوریل وارد بازار نماید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH