گوگل برای اپل نرم‌افزار تولید می‌کند

Chrome Apps for Mac

چند روز پیش شرکت گوگل پکیج نرم‌افزاری ویژه‌ای از محصولات کروم را برای سیستم‌عامل مک معرفی نمود تا نرم‌افزارهای خود را به رده سیستم‌های چند پلتفرم برساند و به این ترتیب از حالا به بعد گوگل برای اپل نرم‌افزار تولید می‌کند.

این بسته که مکمل  کروم 31 برای OSX است شامل نرم‌افزارهای آنلاین کروم نخواهد بود و دارندگان این بسته به کمک مک از مزایای اپلیکیشن‌های آفلاین شرکت گوگل برای سیستم‌عامل شرکت اپل بهره خواهند برد. این بسته در وب سایت گوگل قابل دانلود است و کافی است عبارت Chrome 31 for OS X  را در این وب‌سایت جستجو نمایید.

این نرم‌افزارها بر پایه زبان‌های برنامه‌نویسی HTML5، Java script و CSS نوشته‌شده‌اند و به خوبی با هر سیستم‌عاملی توانایی سازگار شدن را خواهند داشت. علاوه بر این پروژه دیگر شرکت گوگل کروم برای ویندوز نام داشت که مشابه همین بسته برای سیستم‌عامل محبوب شرکت مایکروسافت بود.البته این موضوع برای سیستم‌عامل لینوکس همچنان یک مشکل محسوب می‌شود زیرا نرم‌افزارهای کروم بر روی سیستم‌عامل لینوکس قابل‌اجرا نیستند.

1 در مورد “گوگل برای اپل نرم‌افزار تولید می‌کند”

  1. اغلب شرکتها از مزایای لینوکس بهره میبرند و وقتی خدمات و سرویسهاشون با قدرت لینوکس پشتیبانی میشن و پایدار میمونند، نرم افزارهاشونو برای لینوکس ارایه نمی کنند!
    مدتهاست در حسرت یک نرم افزار طراحی ٣بعدی هستم
    گوگل با استفاده از لینوکس درآمد میلیارد دلاری داره ولی بجز کروم هیچ نرم افزار دیگه ای منجمله اسکچ آپ رو برای لینوکس ارایه نکرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH