آی‌فون‌های 2019 اپل احتمالا با پورت USB-C و فناوری تاچ آی‌دی یکپارچه با نمایشگر عرضه می‌شوند

بر اساس اخبار به گوش رسیده، آی‌فون‌های 2019 اپل از ظاهری بسیار مشابه با ورژن 2018 این هندست‌ها برخوردار خواهند بود. اما اکنون وب‌سایت Forbes جزئیات بیش‌تری را به اشتراک گذاشته است.

به گفته جین باپتیست سو؛ معاون ارشد و تحلیل‌گر برجسته موسسه تحقیقاتی Atherton Research، آی‌فون‌های 2019 اپل مجهز به درگاه USB-C و فناوری تاچ آی‌دی مبتنی بر اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهند بود. وجود درگاه USB-C می‌تواند فرآیند یافتن ابزارهای‌جانبی گوشی توسط کاربران آی‌فون را تسهیل نماید. بعلاوه این مشخصه کمک می‌کند تا کاربران در عوض خریداری اکسسوری‌های گران‌قیمت اپل به جایگزین‌های ارزان‌قیمت‌تر دسترسی داشته باشند. تعدادی از اسمارت‌فون‌های اندرویدی امروزی مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هستند؛ به همین دلیل پیاده‌سازی فناوری تاچ آی‌دی یکپارچه با نمایشگر نیز نبایستی مشکل بزرگی قلمداد شود.

همچنین بر اساس شایعات، آی‌فون‌های 2019 از یک ناچ کوچک‌تر بهره خواهند برد. کاهش اندازه این قسمت از نظر فنی کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. اپل می‌تواند دوربین TrueDepth خود را در فضای پشتی آی‌فون‌های 2019 قرار داده و از متدی موسوم به TOF بهره‌برداری نماید. قیمت این سیستم ارزان‌تر بوده و تولید آن در مقایسه با متد فعلی آسان‌تر است.

بایستی خاطرنشان کرد که به گفته تیم کوک؛ مدیرعامل اپل، پیش‌بینی درآمدها و انتظارات از درآمد ناخالص کمپانی برای 3 ماهه نخست سال مالی 2019 روبه‌ کاهش است و محدودیت‌های عرضه و حضور ضعیف در برخی بازارهای نوظهور از دلایل اساسی چنین پدیده‌ای به‌شمار می‌روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH