سامسونگ گلکسی M30 احتمالا با دوربین پشتی سه‌گانه عرضه خواهد شد

گلکسی M30 یکی از مدل‌های سه‌گانه اسمارت‌فون‌های جدید سری گلکسی M است و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها این هندست به‌زودی عرضه می‌شود. پیش‌تر برخی مشخصات دستگاه به‌صورت آنلاین منتشر شد و به بیان برخی ویژگی‌های کلیدی آن پرداخت. گلکسی M30 به‌همراه یک نمایشگر 6.38 اینچی با رزولوشن 2220 در 1080 پیکسل روانه بازار خواهد شد و بر اساس شایعات، نمایشگر مذکور از نوع Infinity-U است که نسخه سامسونگی نمایشگر با ناچ قطره‌ای به‌شمار می‌آید.

ناچ گوشی گلکسی M30 از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند؛ در حالی‌که 3 دوربین نیز در قسمت پشتی دستگاه مستقر خواهند شد. دوربین اصلی پشت گوشی دارای رزولوشن 16 مگاپیکسل بوده و 2 حسگر 5 مگاپیکسلی نیز آن‌ را همراهی می‌کنند.

به گفته برخی منابع این گوشی از یک باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. ظرفیت بالای باتری بایستی به فروش هرچه بیش‌تر هندست در بازارهای منتخب کمک نماید. ابعاد دستگاه معادل 159 در 75.1 میلی‌متر بوده و به دلیل استفاده از باتری بزرگ، ضخامت گوشی به 8.4 میلی‌متر می‌رسد.

این اسمارت‌فون چند هفته پیش در وب‌سایت گیک‌بنچ مشاهده شد و اکنون همگی می‌دانیم که گلکسی M30 از تراشه اگزینوس 7885 سامسونگ همراه با 4 گیگابایت رم بهره خواهد برد. بعلاوه سیستم‌عامل اندروید 8.1 اوریو نیز برای این هندست در نظر گرفته شده است.

اسمارت‌فون‌های گلکسی M30، گلکسی M20 و گلکسی M10 بایستی در آینده‌ای بسیار نزدیک معرفی شوند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست‌ها ابتدا در بازار هندوستان عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH