ROG

به‌روزرسانی اندروید 9 پای برای گوشی گیمینگ ROG ایسوس در راه است

شاید فکر کنید این اولین شرکتی نیست که به‌روزرسانی اندروید 9 پای را برای گوشی‌هایش منتشر می‌کند ولی در هر حال ایسوس آخرین نسخه اندروید را برای گوشی ROG که یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند گیمینگ دنیا محسوب می‌شود، عرضه کرده است.

ROG

ضمنا باید توجه کرد که گوشی ایسوس در ماه اکتبر 2018 با اندروید 8.1 وارد بازار شد و ایسوس تنها در عرض مدت حدودا سه ماه توانسته است این به‌روزرسانی بزرگ را برای هندست گیمینگ خود در دسترس کاربران قرار دهد. این به‌روزرسانی به زودی در اختیار تمام دارندگان گوشی‌ ایسوس قرار می‌گیرد. اخیرا نیز نتایج تست گیگ‌بنچ این گوشی منتشر شده است و همانطور که در جدول نیز مشاهده می‌کنید امتیاز بنچمارک پردازنده در دو وضعیت تک هسته و چند هسته در پلتفرم اندروید 9 پای به نمایش گذاشته شده است.

با توجه به این مسئله که نتیجه تست گیگ‌بنچ نیز در 8 ژانویه 2019 منتشر شده است می‌توان احتمالا داد در عرض چند هفته آینده اندروید 9 پای برای استفاده کاربران گوشی گیمینگ ایسوس عرضه شود. این هندست گیمینگ، سومین مدل از گوشی‌های هوشمند ایسوس است که به‌روزرسانی نسخه جدید اندروید 9 پای را دریافت می‌کند. پیش از این دو گوشی ذن‌فون Z5 و ذن‌فون 5 بعد از مدت‌ها انتظار توانسته بودند به آخرین نسخه اندروید ارتقا یابند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH