احتمال تاخیر مجدد در رونمایی از اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView

بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه قرار بود طی پاییز گذشته از اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView رونمایی شود. در ادامه به دلیل وجود مشکلات دوربین، معرفی هندست به کنگره جهانی موبایل 2019 در ماه فوریه موکول شد. مدت کوتاهی پس از آن برخی گزارشات منتشر شده ادعا کردند که با توجه به واکنش شدید مشتریان، این هندست پیش از موعد مقرر و در ماه ژانویه معرفی می‌شود. اما اکنون به‌نظر می‌رسد که HMD Global؛ کمپانی تولیدکننده اسمارت‌فون‌های اخیر نوکیا احتمالا بار دیگر معرفی این هندست را به تعویق انداخته است.

تصویر مطبوعاتی لو رفته از اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView

دیروز جوهو سارویکاس؛ مدیر ارشد واحد محصولات کمپانی با انتشار یک پست توئیتری از معرفی محصولی جدید در رویداد MWC سال جاری خبر داد. تنها چند لحظه پس از این اقدام، یک منبع پیام مذکور را همراه با کامنت شخصی خود مجددا توئیت کرد. وی در اظهارات خود اعلام کرد که کمپانی بار دیگر تصمیم گرفته تا رونمایی از نوکیا 9 PureView را به اواخر ماه فوریه و رویداد شهر بارسلونا موکول نماید.

چند ساعت پس از انتشار این پست، یک منبع مستقل تحلیلی کامل‌تر از وضعیت فعلی ارایه کرد. در مجموع به‌نظر می‌رسد که آن‌ها برای تاخیر در معرفی این هندست بسیار مردد هستند؛ اما این موضوع را انکار نمی‌کنند. در عوض ادعا شده بود که دعوت‌نامه‌های رویداد اولیه ماه ژانویه تا چهارشنبه پیش رو یعنی روز 16 ژانویه ارسال می‌شوند. در صورت عدم تحقق این وعده می‌توان با اطمینان فرض کرد که رونمایی از نوکیا 9 PureView به رویداد MWC 2019 در ماه آینده موکول شده است.

در حال حاضر این ادعا صرفا یک شایعه است؛ لذا توصیه می‌شود خبرهایی از این‌دست را چندان جدی نگیرید. در صورت بروز تاخیر در معرفی هندست بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که نوکیا 9 PureView چگونه موقعیت خود را نسبت به سایر رقبا حفظ خواهد کرد. با این همه، رونمایی از هندست در ماه ژانویه توجه کلیه رسانه‌های مطبوعاتی را برای یک دوره زمانی جلب می‌کند؛ در حالی‌که معرفی گوشی در ماه فوریه تحت تاثیر رقبایی نظیر سونی اکسپریا XZ4، چندین محصول میان‌رده و احتمالا اسمارت‌فون ال‌جی G8 ThinQ قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH