اسمارت‌فون تاشو سامسونگ با 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 1 ترابایتی عرضه می‌شود!

پس از یک دوره چند ساله اسرارآمیز نهایتا امسال سامسونگ از نخستین اسمارت‌فون تاشوی خود رونمایی خواهد کرد. اما بر اساس یک شایعه جدید، باتری به‌کارگیری شده در نسل اول این هندست احتمالا در مقایسه با پیش‌بینی اولیه بسیار کوچک‌تر خواهد بود.

ظاهرا گوشی گلکسی فولد به‌همراه 2 باتری داخلی 2200 میلی‌آمپرساعتی و با مجموع ظرفیت 4400 میلی‌آمپرساعت عرضه خواهد شد. با توجه به استانداردهای مدرن، چنین ظرفیتی برای باتری یک اسمارتفون معمولی کاملا چشمگیر به‌نظر می‌رسد. اما با در نظر گرفتن نمایشگر غول‌پیکر 7.3 اینچی این محصول منحصربه‌فرد، تخلیه سریع باتری دوگانه امری بسیار محتمل خواهد بود.

پیش‌تر انتظار می‌رفت که نخستین اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ به‌همراه 2 باتری مجزای 3100 میلی‌آمپرساعتی و با ظرفیت کلی 6200 میلی‌آمپرساعت ارایه شود. پرچم‌دار آینده گلکسی S10E نیز از همین باتری‌ها استفاده می‌کند.

صرف‌نظر از ظرفیت محدودتر باتری، یک شایعه مجزا از حافظه رم 12 گیگابایتی این اسمارت‌فون حکایت داشت. بعلاوه گوشی گلکسی فولد در 2 مدل با 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی فولد در روز 20 فوریه و همراه با پرچم‌داران سری گلکسی S10 به‌صورت جهانی معرفی می‌شود. با این‌حال فروش هندست مذکور احتمالا تا 3 ماهه دوم سال 2019 آغاز نخواهد شد. بعلاوه در ادامه شاهد عرضه محدود این گوشی خواهیم بود.

1 در مورد “اسمارت‌فون تاشو سامسونگ با 12 گیگابایت رم و حافظه داخلی 1 ترابایتی عرضه می‌شود!”

  1. مجید رحمانی

    با عرض سلام و خسته نباشید
    در صورت امکان خبرها را به صورت جامع تر با جزییات بیشتر بیان کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH