منتظر ورود گلکسی S5 با بدنه‌ای الماسی شکل، باشید!

Samsung-Galaxy-S5-should-look-like-S6-concept-pic-11

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ تصمیم گرفته تا نسل جدید تلفن‌های هوشمند گران قیمت گلکسی S و گلکسی نوت خود را متحول کند. شایعاتی که به‌تازگی انتشار یافته، نشان می‌دهند که گلکسی S5 با بدنه‌ای عرضه خواهد شد که نسبت به خط و خش، مقاوم می‌باشد. اگر این خبر درست باشد، احتمالا سامسونگ در محصولات گران‌قیمت خود از موادی همانند الماس استفاده خواهد کرد.

با توجه به گزارش سایت کره‌ای ET News، کمپانی سامسونگ هم‌اکنون فناوری ” ترمیم خودکار قاب فلزی” را مورد آزمایش قرار می‌دهد. این فناوری از انفجار کربن با بخشیدن حرارت بسیار بالا به آن، به‌وجود می‌آید؛ البته باید یادآوری کرد که الماس نیز با چنین روشی تولید می‌شود.

نگران این که پرچم‌دار پنجم سامسونگ یک گوشی با طراحی فضایی و بدنه درخشان است، نباشید چراکه هدف سامسونگ برای استفاده از موادی مانند الماس، صرفا مقاومت بخشیدن به بدنه محصولات هوشمند آینده در برابر خط و خش است. با این حال، حتی اگر سامسونگ به‌دنبال استفاده از مواد الماس مانند برروی تلفن همراه خود باشد، مشکلی وجود دارد که باعث خواهد شد گلکسی S5 از این چنین بدنه‌ای محروم بماند؛ آن هم نبود زمان کافی برای به تولید رساندن انبوه آن است. اگرچه احتمالا فبلت چهارم سامسونگ یعنی گلکسی نوت 4 از بدنه‌ای الماس مانند بهره مند خواهد شد!

3 در مورد “منتظر ورود گلکسی S5 با بدنه‌ای الماسی شکل، باشید!”

  1. بابا سامسونگ چرت میگه!هر سال این کارو میکنه،اینقد شایعه میده بیرون،همشم از عمد تا فکر همه رو به طرف خودش بکشونه!عقل مردم هم(بخصوص ایرانیا،اونم از نوع متعصب سامسونگیش)تو چشمشونه…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH