ویندوزفون 8.1 را با قابلیت بسیار هیجان انگیزی، مشاهده کنید!

wpblueconcept

سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت اگرچه نسبت به رقبای گوگلی و اپلی‌اش، متفاوت‌تر است اما نبود برخی از امکانات نرم‌افزاری ساده برروی این سیستم عامل، باعث می‌شود که تصمیم به جدایی زودهنگام از این طفل رنگارنگ بگیرید و فرار را بر ماندن با ویندوز فون، ترجیح دهید. نوار اعلانات نیز یکی از همین ویژگی‌های ساده‌ای است که کمپانی مایکروسافت از سیستم عامل ویندوز فون دریغ کرده است. با این‌حال، شایع شده که ویندوز فون 8.1 از چنین ضعف‌هایی دل خواهد کند و “نوار اعلانات” را در خود جای می‌دهد.

wp81-notif

یک تصویر نیز به‌تازگی منتشر شده که نشان می‌دهد “نوار اعلانات” حتما به نسخه 8.1 این سیستم عامل، اضافه خواهد شد. در این تصویر علاوه بر تنظیمات نوار اعلانات، گزینه‌هایی را برای دسترسی سریع‌تر به برخی از امکانات ارتباطی و سخت افزاری مشاهده می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید هشدارهای یک نرم افزار خاص را غیرفعال کنید اگرچه با غیرفعال کردن هشدارهای یک نرم افزار، اعلامیه‌های این برنامه برروی کاشی زنده مربوطه باقی خواهد ماند.

البته شخصی سازی “نوار اعلانات” به‌نظر می‌رسد ادامه داشته باشد و ویندوز فون به همین ویژگی‌های ساده، اکتفا نکند. با این‌که بالاخره مایکروسافت تصمیم گرفته تا نوار اطلاع رسانی به سیستم عامل ویندوز فون بی‌افزاید اما هنوز نمی‌‎دانیم که چگونه می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. به‌نظر شما، نحوه مشاهده این نوار سیاه روی ویندوزی چگونه خواهد بود؟!

3 در مورد “ویندوزفون 8.1 را با قابلیت بسیار هیجان انگیزی، مشاهده کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH