رونمایی از اولین اسمارت‌فون خانواده گلکسی M به روش سامسونگ!

تنوع اسمارت‌فون‌های سامسونگ در بخش‌های گوناگون چشمگیر و قابل احترام است. این شرکت کره‌ای در بخش گوشی‌های بالارده و پرچم‌دار، خانواده نوت و گلکسی S را دارد. در بخش میان‌رده سری محصولات A خودنمایی می‌کنند و برای دستگاه‌های پایین‌رده هم تنوعی از اسمارت‌فون‌های خانواده‌های گلکسی J و C وجود دارد. با این وجود، سامسونگ با معرفی سری گلکسی M به دنبال تغییر در محصولات خود است و به احتمال فراوان این تغییر دامن‌گیر دستگاه‌های پایین‌رده خواهد شد.

از مدت‌ها پیش شایعه شده بود که اسمارت‌فون‌های گلکسی M اولین گوشی‌های شرکت دارای برش در صفحه نمایش خواهند بود. با رونمایی سامسونگ از برش‌های گوناگون صفحه نمایش تحت عنون Infinity در سال 2018، بسیاری عنوان کردند که خانواده M اولین دستگاه‌هایی هستند که دارای صفحه نمایش Infinity-V خواهند بود. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سامسونگ، ظاهرا حق با این عده از افراد بوده است.

سامسونگ در وب‌سایت خود بخشی را به خانواده گلکسی M اختصاص داده و تصاویری نیز از محصولات این خانواده منتشر کرده است. با توجه به وجود دو دوربین در پشت دستگاه، ظاهرا تصویرمتعلق به گلکسی M20 باشد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، طراحی صفحه نمایش Infinity-V در این اسمارت‌فون به خوبی مشهود است و به جز آن حاشیه‌های چندانی در کناره‌ها دیده نمی‌شود. البته باید گفت بخش پایینی گوشی در تصاویر نشان داده نشده و نمی‌توان با اطمینان در مورد حاشیه این قسمت از دستگاه صحبت کرد و فقط باید امیدوار بود که سامسونگ چانه دستگاه را بزرگ نگرفته باشد!

اما شاید جذاب‌ترین خبر منتشر شده در این بخش از وب‌سایت شرکت کره‌ای، مربوط به تاریخ عرضه اولین عضو از خانواده گلکسی M باشد. بیست و هشتم ژانویه، مطابق با هشتم بهمن ماه، زمانی است که اولین محصول این خانواده ارایه خواهد شد و اولین حضور خود را در کشور هند و به صورت عرضه در فروشگاه آنلاین تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH