تصاویر جدید از ساختار کشویی و طراحی بدون‌حاشیه اسمارت‌فون وان‌پلاس 7 حکایت دارند

در اتفاقی جدید چندین تصویر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌ که ظاهرا متعلق به 2 دستگاه آینده وان‌پلاس هستند. تصاویر مذکور سمت‌و‌سوی طراحی موردنظر این کمپانی پرتلاش برای سال 2019 را نشان می‌دهند. با توجه به این رویکرد، وان‌پلاس احتمالا در یکی از گوشی‌های آینده خود از مکانیسم کشویی استفاده می‌کند. این کمپانی ظرف چند ماه آینده می‌تواند یک دستگاه 5G و پرچم‌دار وان‌پلاس 7 خود را عرضه نماید. هنوز مشخص نیست که کدام‌یک از این هندست‌ها با ساختار کشویی ارایه می‌شوند؛ اما به احتمال فراوان دستگاه 5G از چنین مشخصه‌ای بهره خواهد برد.

تصویر اسمارت‌فون وان‌پلاس 7

کلیه جزئیات پیچیده در خصوص این هندست‌ها هنوز اعلام نشده است؛ اما به لطف تلاش‌های تصویرپردازی با نام بن گسکین اکنون تصاویری زیبا از دستگاه آینده وان‌پلاس و ساختار کشویی آن به نمایش گذاشته شده است. این تصاویر فوق‌العاده واضح شباهت زیادی با تولیدات وان‌پلاس دارند و در صورت صحت وعده کمپانی مبنی بر عرضه یک دستگاه کشویی می‌توان اطمینان داشت که این گجت با احتمال فراوان از ظاهری مشابه تصویر فوق برخوردار خواهد بود. حتی اشاره جزئی به نمایشگر خمیده دستگاه در تصویر اولیه نیز موردتوجه این هنرمند قرار گرفته است.

برای تولید یک گوشی بدون‌حاشیه و مجهز به دوربین سلفی چندین راهکار وجود دارد. ساختار کشویی همانند الگوی به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون‌های آنر مجیک 2 و شیائومی می میکس 3، دوربین‌های یکپارچه با نمایشگر مشابه نمونه موجود در هواوی آنر ویو 20 و استفاده از نمایشگرهای دوگانه همانند گوشی‌های ویوو Nex و نوبیا X تنها بخشی از این راهکارها به‌شمار می‌روند. در این زمینه وان‌پلاس گزینه‌های متعددی را در اختیار دارد و استمرار روند استفاده از ناچ قطره‌ای در دستگاه‌های آینده این کمپانی نیز مایه تعجب نخواهد بود.

اگرچه بر اساس پیش‌بینی‌ها تا فصل بهار دستگاه جدیدی از سوی وان‌پلاس ارایه نخواهد شد؛ اما از هم‌اکنون سیل شایعه و گمانه‌زنی پیرامون این هندست‌ها به‌راه افتاده است. بر اساس شایعات، وان‌پلاس یکی از نخستین تولیدکنندگانی خواهد بود که از تراشه اسنپ‌دراگون 855 بهره‌برداری نموده و با امید افزایش سرعت گوشی آینده خود در مقایسه با گذشته به فناوری‌های جدید ذخیره‌سازی نیز نیم‌نگاهی دارد.

به‌نظر شما آیا وان‌پلاس با این راهکارها به یک تولیدکننده برتر بدل خواهد شد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH