نتایج مربوط به تست شارژدهی باتری اسمارت‌فون شیائومی می میکس 3

اسمارت‌فون شیائومی می میکس 3 با یک باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شده است. برای هندستی با یک نمایشگر آمولد غول‌پیکر 6.4 اینچی این باتری بزرگ‌ترین نمونه موجود محسوب نمی‌شود. طبیعتا همگی کنجکاو هستیم که ببینیم آیا این باتری با ظرفیت نسبتا پایین خود قادر به تامین انرژی موردنیاز دستگاه و روشن نگاه داشتن آن برای ایامی طولانی‌تر خواهد بود؟

برای فهم این موضوع می‌توان به یک تست باتری قابل‌اطمینان استناد کرد. این همان تستی است که طی چندین سال بر روی گوشی‌های مختلف اجرا شده است. بنابراین تست مذکور نه‌تنها اطلاعات آماری را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ بلکه با مشاهده کیفیت شارژدهی باتری یک گوشی خاص می‌توانید آن‌ را با همتایان خود یا حتی گوشی‌های پیش‌تر عرضه شده مقایسه نمایید. باتری شیائومی می میکس 3 تنها 8 ساعت شارژدهی داشت و با چنین عملکردی در میانه نمودار امتیازات قرار گرفت.

تست باتری

امتیاز باتری این هندست با گوشی سال گذشته می میکس 2s برابر بوده و ابدا نمره مناسبی به‌شمار نمی‌رود. این نتیجه با شارژدهی باتری سری گلکسی S9 سامسونگ برابر است؛ اما بایستی به‌خاطر داشته باشیم که بسیاری از گوشی‌های سال 2018 پا را فراتر گذاشته و گجت‌هایی نظیر وان‌پلاس 6T، هواوی میت 20 پرو و آی‌فون XR شارژدهی باتری بسیار مناسب‌تری را ارایه می‌دهند.

مدت زمان شارژ باتری

مدت زمان لازم برای شارژ 0 تا 100 درصدی باتری، مشخصه دیگری است که در تست باتری مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. شیائومی می میکس 3 از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی نموده و به‌همراه یک فست شارژر عرضه می‌شود. مسئله شگفت‌انگیز این است که شما با خریداری این هندست یک شارژر بی‌سیم سریع را نیز به‌صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

باتری اسمارت‌فون می میکس 3 برای شارژ کامل به کم‌تر از 90 دقیقه زمان نیاز دارد. بدین ترتیب فرآیند شارژ باتری هندست مذکور در میان سریع‌ترین نمونه‌ها جای می‌گیرد و سرعت شارژ آن با رقبای قدرتمندی نظیر وان‌پلاس 6T برابر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH