میت ۲۰ ایکس

4 دلیل برای این‌که میت 20 ایکس هوآوی را بخریم

موبایل‌ها یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های دیجیتال امروز به‌شمار می‌آیند و کارهای زیادی را برای ما انجام می‌دهند. به‌لطف آن‌ها آموزش می‌بینیم، از آخرین اخبار مطلع می‌شویم و… . در حقیقت بدون وجود اسمارت فون‌ها زندگی مدرن معنای خودش را از دست می‌دهد. تولیدکنندگان متعدد و مدل‌های مختلف بازار انتخاب را برای کاربران سخت‌تر کرده و خرید یک گوشی هوشمند به کار دشواری مبدل شده. در نتیجه نیاز به یک راهنما حس می‌شود. در این نوبت می‌خواهیم به دلایلی برای خرید میت ۲۰ ایکس بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

میت ۲۰ ایکس

هوآوی از ترکیب آلیاژ آلومینیوم و شیشه برای محصول خود بهره جسته که هنگام لمس حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. از طرفی فریم فلزی و گواهینامه سازمان IEC میت ۲۰ ایکس را به یک اسمارت فون مقاوم مبدل کرده که سال‌ها شما را همراهی می‌کند. در قاب جلو تولیدکننده از دیزاین ناچ بهره گرفته که حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش را باریک‌تر نموده. به این ترتیب محتواها جذاب‌تر نشان داده می‌شوند و گوشی در عین داشتن ابعاد بزرگ به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. همچنین استفاده از نسبت تصویر ۱۸.۷:۹ خوش‌دستی میت ۲۰ ایکس را افزایش داده و تا ساعت‌ها بدون احساس خستگی قادر به بهره‌گیری از گجت چینی هستید. در قاب پشت هم ماژول دوربین سه‌گانه به‌چشم می‌خورد که در کنار حس‌گر اثر انگشت ظاهری مدرن برای مدل هوآوی رقم زده.

صفحه‌نمایش ۷.۲ اینچی یکی از ویژگی‌های اصلی میت ۲۰ ایکس به‌شمار می‌آید و تجربه بازی‌ها و تماشای فیلم‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. گفتنی‌ست نمایشگر به فن‌آوری سوپر آمولد مجهز است و به این ترتیب رنگ‌ها جذاب‌تر خواهند شد و روشنایی پنل افزایش می‌یابد. رزولوشن فول اچ‌دی پلاس دیسپلی جزئیات زیادی را به‌نمایش می‌گذارد و برای مثال گوشه تیزی در المان‌ها نمی‌بینید. سازنده استاندارد اچ‌دی‌آر را هم فراهم آورده تا دیدن سریال‌ها و انیمیشن‌ها با هیجان بیش‌تری همراه باشد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

میت ۲۰ ایکس

در واقع چیپست دستگاه کلاس آن را مشخص می‌کند و از این رو هوآوی برای محصول گران‌قیمت خود از یک پردازنده قدرت‌مند و اختصاصی به‌نام کایرین ۹۸۰ سود جسته که از قابلیت‌های بسیاری بهره می‌گیرد. این چیپست با معماری ۷ نانومتری ساخته شده و مصرف بسیار کمی دارد. تولیدکننده از تکنولوژی هوش مصنوعی نیز استفاده نموده و در نتیجه میت ۲۰ ایکس بعد از مدتی علاقه‌مندی‌های شما را شناسایی کرده و براساس آن‌ها عملکرد دستگاه را تنظیم می‌نماید. کایرین ۹۸۰ از پس تمام بازی‌ها و اپلیکیشن‌های اندرویدی برمی‌آید و مطمئن باشید تمامی کارها بدون لگ و کندی انجام می‌گیرند.

از حافظه غافل نشویم. هوآوی میت ۲۰ ایکس از ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند و در نتیجه تا مدت‌ها با خطای کمبود حافظه مواجه نخواهید شد. همچنین کمپانی چینی یک رم ۶ گیگابایتی هم در نظر گرفته تا عمل مالتی‌تسکینگ بدون کندی صورت گیرد و کارهای‌تان را با سرعت بیش‌تری انجام دهید. در صورت کمبود حافظه نیز قادر به بهره‌گیری از میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت هستید.

نگارش نهم اندروید با کد پای مهمان میت ۲۰ ایکس شده و قابلیت‌های آن را افزایش داده. گفتنی‌ست محصول مذکور از رابط کاربری اختصاصی هوآوی نیز سود می‌جوید که تجربه استفاده از پرچم‌دار چشم‌بادامی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

دوربین‌ها

میت ۲۰ ایکس

میت ۲۰ ایکس از ماژول دوربین سه‌گانه در قاب پشت بهره می‌گیرد که امکان عکس‌برداری پرتره را فراهم می‌کنند. در ضمن قادر به عکس‌برداری به‌صورت واید هستید و به این ترتیب تصاویر جذابی از مناظر ثبت خواهید نمود. تکنولوژی فوکوس لیزری هم تدارک دیده شده تا عمل فوکوس در کسری از ثانیه انجام بگیرد و به‌راحتی لحظه‌‌های ناب را ثبت کنید. از سوژه فاصله زیادی دارید؟ خوش‌بختانه تولیدکننده ۵ برابر زوم اپتیکال را در نظر گرفته. در نتیجه بدون افت کیفیت می‌توانید روی محیط یا سوژه زوم نمایید. فن‌آوری لرزش‌گیر اپتیکال هم فراهم شده تا حتی در حرکت نیز به ضبط ویدیو و عکاسی بپردازید و تصاویری بی‌نقص بگیرید. فلاش‌های دوگانه، عکس‌برداری در شب را ممکن می‌سازند و قادرید عکس‌های کم‌نظیری ثبت نمایید. برای این‌که خاطرات‌تان با کیفیت بالایی حفظ و ذخیره شوند، هوآوی این اجازه را به شما می‌دهد تا با رزولوشن 4K به ضبط کلیپ‌ها بپردازید.

به‌دنبال یک گوشی هوشمند با دوربین سلفی باکیفیت هستید؟ پس حتما میت ۲۰ ایکس را در سبد خریدتان قرار دهید. شرکت سازنده از یک سنسور ۲۴ مگاپیکسلی استفاده کرده تا عکس‌های زیبا و با جزئیات بالا ثبت کنید و در شبکه‌های اجتماعی محبوب‌تر شوید. گفتنی‌ست این دوربین می‌تواند ویدیوهایی با رزولوشن فول اچ‌دی ضبط نماید.

باتری و اسپیکر

میت ۲۰ ایکس

هوآوی از یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپری برای میت ۲۰ ایکس سود گرفته که با توجه به پردازنده کم‌مصرف و نمایشگر بهینه سوپر آمولد عمر بسیار خوبی خواهد داشت. در واقع تا ساعت‌های متمادی قادر به استفاده از محصول چینی هستید. تکنولوژی شارژ سریع هم جز ویژگی‌های مهم محصول چینی به‌شمار می‌آید و در نتیجه تنها در چندین دقیقه گوشی‌تان فول‌شارژ خواهد شد.

اسپیکرهای خوش‌صدا یکی از دلایل خرید موبایل‌ها محسوب می‌شود و هوآوی هم به این موضوع پی برده. میت ۲۰ ایکس از بلندگوهای استریو سود می‌برد و در نتیجه موسیقی‌ها را با کیفیت بالا و میزان باس مناسب پلی می‌کند که بیش‌تر کاربران را راضی می‌نماید.

1 در مورد “4 دلیل برای این‌که میت 20 ایکس هوآوی را بخریم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH