گوشی تاشو گلکسی F احتمالا با 2 برابر قیمت یک گوشی ممتاز معرفی می‌شود

چنان‌چه برای اطلاع از قیمت گوشی تاشو گلکسی F و زمان عرضه آن کنجکاو هستید؛ در این‌صورت جالب است بدانید که امروز یک رسانه‌ کره‌ای اطلاعاتی در این زمینه ارایه نمود. در وهله نخست، سامسونگ اطمینان دارد که گلکسی F (یا همان گوشی تاشو کمپانی با هر نام دیگری) و گلکسی S10 به نوبه خود و در حد کفایت منحصربه‌فرد هستند. این 2 هندست طی ماه آینده و در مراسم روز 20 فوریه به‌صورت هم‌زمان معرفی خواهند شد.

طراحی مفهومی گوشی تاشو سامسونگ که توسط وب‌سایت LetsGoDigital منتشر شده است.

یک مقام ارشد سامسونگ اعلام کرد که گوشی تاشو کمپانی با قیمتی معادل 2 برابر یک گوشی ممتاز عرضه خواهد شد؛ لذا این هندست کاربرانی با توان مالی بالا را هدف قرار داده است. محصول جدید سامسونگ ظاهرا به دلیل برخورداری از قابلیت‌هایی نظیر اجرای هم‌زمان 3 اپلیکیشن مختلف یا امکان بازگشایی و تبدیل شدن به رسانه‌ای با ابعاد یک تبلت در زمان تماشای ویدیوها یا وب‌گردی، یک گجت سامسونگی منحصربه‌فرد قلمداد می‌شود.

از سوی دیگر گلکسی S10 به‌همراه یک نمایشگر حفره‌دار ارایه خواهد شد. حفره ایجاد شده در نمایشگر دستگاه از دوربین‌های سلفی جلویی میزبانی می‌کند. سایر بخش‌های این نمایشگر چشم‌نواز به فضای نمایشی واقعی اختصاص دارد و کاربران بنا بر تمایل خود می‌توانند از آن بهره‌برداری نمایند. این موضوع حتی در خصوص دوربین سلفی دوگانه پرچم‌دار گلکسی S10 پلاس نیز صادق است. همان‌طور که در تصویر زنده گوشی مشاهده می‌شود؛ 2 حسگر دوربین در یک حفره بیضی‌شکل کوچک در گوشه بالایی سمت راست گوشی مستقر شده‌اند.

بعلاوه نشریه کره‌ای به یک ویژگی ارزشمند دیگر در گلکسی S10 اشاره می‌کند. اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر مشخصه‌ای است که هندست سامسونگی را به یک رقیب برتر تبدیل خواهد کرد. سامسونگ از به‌کارگیری این قطعه بیومتریکی طفره می‌رفت؛ زیرا استفاده از حسگرهای اثرانگشت اپتیکال و نسل اول اسکنر اثرانگشت اولتراسونیک یکپارچه با نمایشگر در مقایسه با نمونه‌های تعبیه شده در دکمه هوم و قسمت کناری یا پشتی گوشی کمی کند و طاقت‌فرسا بود.

با این‌حال ظاهرا اسمارت‌فون گلکسی S10 از اسکنر اولتراسونیک نسل دوم استفاده می‌کند. این حسگر با سرعتی بالاتر، اطلاعات اثرانگشت را از میان یک پوشش شیشه‌ای ضخیمتر می‌خواند و بر اساس گزارشات، میزان پاسخگویی آن در مقایسه با کلیه نمونه‌های موجود در بازار بیش‌تر است. با عرضه هم‌زمان پرچم‌دار گلکسی S10 و گوشی تاشو منحصربه‌فرد سامسونگ طی ماه آینده صحت‌وسقم این شایعه مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH