پیشنهاداتی برای خرید خودرو با بودجه مابین 60 تا 100 میلیون تومان

خرید ماشین 60 الی 100 میلیون تومان در قیمت‌های فعلی برای خرید یک ماشین متوسط بودجه خوبی است و تقاضا برای ماشین‌ها در این حدود قیمتی نسبتاً زیاد است. اما انتخاب در این بازه شاید بسیار زیاد و گیج کننده باشد، خصوصاً اینکه ماشین دسته دو نیز می‌توان خریداری کرد. در این مطلب سعی داریم ماشین‌هایی در این رنج قیمت به شما معرفی کنیم که یا صفر هستند و یا می‌توانید ماشین کم کارکردی خریداری کنید.

پژو 207

نسخه دنده‌ای این ماشین می‌تواند یکی از بهترین آپشن های خرید ماشین در حدود قیمت 80 الی 90 میلیون تومان باشد. این ماشین جوان پسند طراحی بسیار زیبایی دارد و از نظر موتوری نیز در سطح خوبی قرار دارد. هم چنین ماشین اسپرت خوبی است و می‌توان ظاهر آن را جذاب‌تر از آنچه که هست نیز، کرد.

آریو

این ماشین سایپا نیز ماشین دیگری است که می‌توانید آن را در حدود قیمت 80 الی 90 میلیون تومان در حد صفر پیدا کنید. این ماشین در این رنج قیمتی مثل پژو 207، گیربکس دستی دارد. ماشین خوبی محسوب می‌شود و برای مصرف طولانی مدت شهری ماشین خوبی است.

برلیانس h330

مدل 96 برلیانس H330 را در حدود قیمت 95 الی 100 میلیون تومان میتوان خریداری کرد. نکته برتر این ماشین به نسبت پژو 207 و آریو، گیربکس اتوماتیک آن است. قیمت اعلام شده برای برلیانس h330 مدل 96 با حدود 20 هزار کیلومتر کارکرد است که به نسبت یک سال، مقدار کارکرد زیادی به حساب نمی‌آید و گزینه بدی برای خرید خودرو نیست.

ولا V5

این ماشین نیز در حدود قیمتی پژو 207 است ولی گیربکس آن اتوماتیک است. با حدود قیمت 85 میلیون تومان می‌توان مدل 96 این ماشین را با حدود 50 هزار کیلومتر کارکرد خریداری کرد. برتری اصلی آن نسبت به پژو 207، گیربکس اتوماتیک آن و برتری 207 به ولا، ظاهر زیباتر و صفر بودن است.

پژو 206

شاید 206 محبوب ترین خودروی حال حاضر در ایران باشد که از امکانات،کیفیت و ویژگی‌های نسبتاً خوبی نیز برخوردار است. مدل 96 خودروی 206 تیپ 5 در سایت دیوار با 20هزار کارکرد 64میلیون تومان آگهی شده است و یا در آگهی دیگر خودروی 206 صفر آماده تحویل 61 میلیون تومان آگهی شده است. این خودرو از همه نظر ماشین مناسبی به نسبت رقبایش است و می‌تواند گزینه مناسبی جهت خرید باشد

تندر 90 ( ال 90 )

اگر قصد خرید ال 90 اتومات داشته باشید با حدود قیمت 90 میلیون تومان، مدل 95 را با کارکرد حدود 45 هزار کیلومتر میتوانید خریداری کنید. هم‌چنین می‌توانید مدل در حد صفر این ماشین را در حدود قیمت 90 الی 95 میلیون تومان با گیربکس دستی تهیه کنید. نقطه ضعف اصلی این ماشین طراحی آن است ولی از طرف دیگر، موتور آن بسیار قدرتمند است و می‌تواند نیاز شما را کاملا برطرف کند.

اچ 30 کراس

دانگ فانگ هم بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست طرفداران زیادی پیدا کند. مدل 97 این ماشین را با اندکی کارکرد و در حد صفر کیلومتر می‌توانید با حدود قیمت 90 میلیون تومان خریداری کنید. از نظر خدمات پس از فروش نیز ایران خودرو در حد نسبتاً مناسبی برای این ماشین خدمات ارائه می‌کند.

دنا

این ماشین ایران خودرو نیز بسیار باکیفیت تولید شده است و برادر سمند به حساب می‌آید. این ماشین را می‌توانید با حدود قیمت 80 میلیون تومان با کارکرد خیلی کم و در حد نو خریداری کرد. از نظر طراحی ماشین بسیار زیبایی است و در داخل کابین نیز به نسبت رقبا از کیفیت خوبی برای ساخت استفاده شده و می‌تواند رضایت شما را جلب کند.

ام وی ام 315

این ماشین را در حد نو و مدل سال می‌توانید با قیمت 65 الی 70 میلیون تومان خریداری کنید. ام وی ام 315 یک ماشین ایده آل برای مصارف شهری است چراکه ماشین کوچکی است و می‌تواند در شهر همیشه جای خود را پیدا کند و مشکلاتی مثل جای پارک و … نداشته باشد.

پژو پارس

آخرین خودرویی که با بودجه 60 تا 100 میلیون تومان تصمیم داریم به آن اشاره کنیم، پژو پارس است. فروش پژو پارس با حدود 90 میلیون تومان درحد صفر با گیربکس اتوماتیک در حال حاضر قابل دسترس است. ماشین بسیار عالی از همه جهات، چه کیفیت ساخت، چه طراحی و امنیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

منبع : ویرلن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH