امتیازات بنچمارک نسخه جهانی گلکسی S10 پلاس منتشر شد

تا موعد رونمایی از نسل بعدی هندست‌های سری گلکسی سامسونگ تنها 1 ماه زمان باقی‌مانده است و امروز نسخه بین‌المللی گلکسی S10 پلاس نیز در تست بنچمارک شرکت کرد. اما نتایج بنچمارک ابدا چشمگیر نیست و این موضوع تا حدی مایه تعجب خواهد بود.

آیا گلکسی S10 پلاس فاقد هرگونه بهینه‌سازی است؟

نسخه جهانی گلکسی S10 پلاس با بهره‌گیری از تراشه اگزینوس 9820، 6 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید 9 پای در تست پردازش تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ امتیاز 3248 را کسب کرد. همچنین پرچم‌دار آینده سامسونگ در بخش پردازش چندهسته‌ای نیز مجموعا نمره 7999 را به خود اختصاص داد.

تصویری از طرح مفهومی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 پلاس با توجه به اطلاعات فاش شده

در صورت مقایسه امتیازات مذکور با سایر اسمارت‌فون‌ها بی‌تردید نتایج ثبت شده کماکان کاملا چشمگیر هستند. با این‌حال هنگامی‌که این نتایج در کنار پرچم‌داران دیگری از قبیل آی‌فون XS یا حتی هندست سال گذشته گلکسی S9 قرار می‌گیرند؛ آمار کاملا کم‌فروغ به‌نظر می‌رسند. همچنین آمار جدید در مقایسه با نسخه آمریکایی گلکسی S10 پلاس مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 855 نیز ضعیف‌تر هستند؛ چرا که اخیرا هندست مذکور در تست پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات 3413 و 10256 را کسب کرد و عملکردی کاملا قابل‌قبول از خود نشان داد.

به‌طور معمول پرچم‌داران مجهز به تراشه اگزینوس در تست‌های عملکردی بنچمارک ضعیف‌تر هستند؛ لذا کسب امتیازات اندکی پایین‌تر توسط آن‌ها موضوعی قابل‌پیش‌بینی است. با این‌حال نهایتا چنین اختلافات فاحشی بسیار نامعمول بوده و عدم بهینه‌سازی کامل دستگاه مورد ارزیابی را نشان می‌دهند.

گلکسی S10 پلاس کماکان یک دستگاه کاملا چشمگیر خواهد بود

صرف‌نظر از امتیازات بنچمارک به‌دست آمده بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی S10 پلاس در کنار برخورداری از رم 6 گیگابایتی با 128 یا 256 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. افرادی که به‌دنبال دسترسی به فضای ذخیره‌سازی بیش‌تری هستند نیز بایستی قادر به خریداری مدلی با 512 گیگابایت حافظه‌داخلی و 8 گیگابایت رم باشند.

گلکسی S10 پلاس به‌همراه یک نمایشگر آمولد 6.4 اینچی با لبه‌های خمیده ویژه سامسونگ تولید خواهد شد. با این‌حال بر اساس اطلاعات کنونی ظاهرا این نمایشگر دارای یک برش دایروی شکل در گوشه بالایی و سمت راست است که از 2 دوربین جلویی دستگاه میزبانی می‌کند. یکی از این دوربین‌ها احتمالا یک سنسور TOF است که به ارتقا قابلیت تشخیص چهره گوشی کمک کرده و از نظر هزینه با سیستم فیس آی‌دی اپل رقابت می‌کند.

پیکره‌بندی دوربین دوگانه جدید در جلوی گوشی با یک ماژول دوربین پشتی سه‌گانه تکمیل خواهد شد. همانند پرچم‌داران اخیر سامسونگ، یک حسگر 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم متغیر در کنار یک حسگر مجزا با لنز تله‌فوتو به‌کار گرفته خواهند شد. اما علاوه بر این صاحبان گلکسی S10 پلاس به یک حسگر جدید با زاویه‌دید گسترده نیز دسترسی خواهند داشت.

سامسونگ گلکسی S10 پلاس در کنار هندست‌های گلکسی S10، گلکسی S10E و گوشی تاشوی کمپانی با نام گلکسی فولد در روز 20 فوریه رسما معرفی خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها فروش سری گلکسی S10 در اوایل ماه مارس آغاز می‌شود؛ در حالی‌که اسمارت‌فون گلکسی فولد بایستی طی 3 ماهه دوم سال 2019 روانه بازار شود.

1 در مورد “امتیازات بنچمارک نسخه جهانی گلکسی S10 پلاس منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH