دوربین گلکسی S10 تنها با یک سوایپ روی نمایشگر باز می‌شود!

سامسونگ گلکسی S10 یکی دیگر از محصولاتی خواهد بود که به نمایشگرهای نسل جدید سامسونگ موسوم به Infinity-O مجهز می‌شود. این نمایشگر در دل خود یک حفره دارد که به وسیله آن از سنسور دوربین سلفی میزبانی می‌کند. البته با توجه به حضور فناوری تشخیص چهره در گلکسی +S10 این هندست به دو حفره درون نمایشگر مجهز خواهد بود. سامسونگ برای اولین بار در گلکسی A8s از این نوع نمایشگر استفاده کرده است.

یکی از ویژگی‌های جالب نمایشگر Infinity-O سامسونگ امکان باز کردن دوربین با سوایپ کردن از بالا به پایین در نزدیکی حفره دوربین است. این ویژگی در گلکسی A8s نیز وجود دارد، اما اگر می‌خواهید عملکرد این قابلیت را در گلکسی S10 مشاهده کنید، می‌بایست تا یک ماه دیگر صبر کنید.

Ice Universe لودهنده معروف دنیای فناوری، اعلام کرده است که سامسونگ این قابلیت را در گلکسی S10 و +S10 حفظ خواهد کرد، فناوری مورد استفاده در نمایشگر این دو پرچم‌دار با نمونه به کار رفته در گلکسی A8s یکسان است، با این تفاوت که در گلکسی S10 و +S10 حفره دوربین در سمت راست و بالای نمایشگر قرار خواهند گرفت، برخلاف گلکسی A8s که حفره دوربین در سمت چپ و بالای نمایشگر است.

انتظار می‌رود که سامسونگ علاوه بر قابلیت فوق، امکانات دیگری نظیر امکان باز کردن دوربین در تمامی اپلیکیشن‌ها با سوایپ کردن و هم‌چنین امکان گرفتن اسکرین شات با دو بار لمس را در پرچم‌داران آتی خود ارایه دهد. سامسونگ گلکسی S10 و +S10 دقیقا یک ماه دیگر به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH