تصویر واقعی منتشر شده از گلکسی +S10 دوربین دوگانه سلفی را تایید می‌کند

کم‌تر از یک ماه به معرفی گلکسی S10 و چند مدل دیگر از این خانواده باقی مانده است، با این حال هر روز شاهد انتشار تصاویر و خبرهای جدید پیرامون این خانواده دوست داشتنی هستیم. اوایل هفته جاری رندرهایی را از سه اسمارت‌فون گلکسی S10، گلکسی +S10 و گلکسی S10E مشاهده کردیم که به خوبی شمایل پرچم‌داران آینده سامسونگ را به نمایش می‌گذاشت. هم‌چنین از همان زمان شایعه استفاده از دوربین سلفی دوگانه در نسخه پلاس شدت گرفت، به‌تازگی تصویری واقعی از این نسخه منتشر شده است که می‌تواند مهر تاییدی بر این اخبار و شایعات باشد.

تصویری که به‌تازگی منتشر شده است، نمایشگر گلکسی +S10 را در حالت خاموش به نمایش می‌گذارد. در این تصویر به وضوح می‌توانیم دو سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی را مشاهده کنیم. مطمئنا این تصویر برای دوست‌داران قرینگی نفرت انگیز خواهد بود، زیرا دوربین‌های دوگانه در سمت راست و بالای نمایشگر قرار گرفته‌اند!

اگر به‌ صورت دقیق به این تصویر نگاه کنید، در می‌یابید که این تلفن همراه درون یک قاب محافظ است، بنابراین ناشر تصویر قصد نداشته است طراحی این اسمارت‌فون را به صورت کامل لو دهد. به هر حال به نظر می‌رسد که وجود حفره درون نمایشگر ترند جدید تولید کنندگان تلفن همراه در سال 2019 است و تا پایان سال باید منتظر تعداد زیادی تلفن همراه مجهز به حفره درون نمایشگر باشیم. این موضوع می‌تواند محبوبیت استفاده از فناوری 5G را در اسمارت‌فون‌های سال 2019 به حاشیه بکشاند.

مطابق شایعات گلکسی +S10 در قدرتمندترین نسخه خود با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی، حدودا 1600 یورو قیمت خواهد داشت. با این حال نسخه پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تنها (!) 1050 یورو قیمت‌گذاری شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH