با حل معمای توییتری گوگل، زمان کنفرانس Google I/O 2019 مشخص شد!

صبح دیروز توییتی جالب و اسرارآمیز بر روی صفحه رسمی توییتر شرکت گوگل ارسال شد که حاوی یک معما بود. طبق توضیحات درج شده به نظر می‌رسید با حل آن معما می‌توانید زمان و مکان کنفرانس Google I/O 2019 را پیدا کنید.

Google I/O 2019

این غول جستجو همچنین یک ویدیو را که دربردارنده معمای توییتری می‌شود، منتشر نمود که می‌توانید آن را از این لینک مشاهده کنید. از همان ابتدا سختی معما جلب توجه می‌کرد اما برای یافتن اسرار معما تنها چند ساعت زمان نیاز بود تا یک توسعه‌دهنده سوییسی به نام تیل کوتمان اعلام کرد که توانسته است این معما را حل کند و راز پشت آن را کشف نماید. اطلاعات مندرج در یک فایل با فرمت JSON مخفی شده بود که می‌توانید پاسخ را در کد باز شده آن در تصویر بالا مشاهده کنید.

با پیدا شدن راز مخفی معمای گوگل، اکنون مکان و زمان Google I/O 2019 نیز مشخص شده است. این رویداد از هفتم تا نهم ماه مه در آمفی‌تاتر شورلین واقع در مونتین ویو کالیفرنیا برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود طی این مراسم در رابطه با اندروید Q توضیحاتی داده شود و ویژگی‌های جدید دستیار هوشمند گوگل و چندین اپلیکیشن اصلی گوگل نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرند. حتی شایعه شده است که احتمال دارد در طی این کنفرانس توسعه‌ای، شاهد افشا اطلاعاتی در مورد پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL باشیم.

در سال گذشته، بلافاصله بعد از پایان کنفرانس I/O 2018، گوگل اقدام به انتشار نسخه بتای اندروید P بر روی هندست‌های پیکسل و البته دیگر مدل‌ها نمود. این می‌تواند بدین معنا باشد که ما می‌توانیم امسال هم انتظار چنین سورپرایزی را از سوی شرکت داشته باشیم. به علاوه در طی رویداد I/O 2018، شاهد نسخه دموی جنجالی از Duplex، برخی ویژگی‌های جدید دستیار هوشمند در تعیین وقت ملاقات‌ها و کمک‌رسانی به عنوان منشی مجازی امور شخصی بودیم که امروزه این قابلیت در دسترس کلیه کاربران هندست‌های پیکسل قرار گرفته است.

در کنفرانس سال گذشته، ویژگی جالب Call Screen نیز معرفی شد که امکان برقراری تماس و ارتباط نمایشگر‌ها با بهرمندی از دستیار گوگل را امکان پذیر می‌کرد، در حالی که متن مکالمه نیز بر روی نمایشگر گوشی به نمایش در می‌آمد. لازم به ذکر است که این قابلیت نیز هم اکنون توسط کاربران پیکسل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH