عرضه نسخه‌ای از اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه‌ داخلی!

اخیرا یک خبرچین ناشناس اقدام به انتشار اطلاعاتی نموده که به ادعای وی از یکی از نمایندگان سامسونگ که پیش‌تر با نمونه‌اولیه گلکسی S10 کار کرده، نقل شده است. در وهله نخست این فرد صریحا اعلام می‌کند که پرچم‌داران گلکسی S10 در 3 اندازه مختلف عرضه خواهند شد. همچنین مدل 5.8 اینچی این هندست‌ها، گلکسی S10 لایت نام‌گذاری نخواهد شد.

در عوض این هندست صرفا کوچک‌ترین مدل گلکسی S10 بوده و از تراشه و ظرفیت حافظه مشابه با سایر مدل‌ها برخوردار است. در این میان نسخه ممتاز گلکسی S10 پلاس با 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه‌داخلی به‌صورت محدود عرضه شده و یک مورد استثنایی به‌شمار می‌آید.

اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس با نمایشگر 6.4 اینچی از دوربین پشتی سه‌گانه و 2 دوربین سلفی میزبانی می‌کند. 2 مدل دیگر گلکسی S10 مجهز به یک دوربین سلفی منفرد خواهند بود. مدل معمولی گلکسی S10 با نمایشگر 6.1 اینچی از دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد؛ در حالی‌که مدل 5.8 اینچی با دوربین پشتی دوگانه روانه بازار می‌شود.

تصاویر غیر رسمی از سامسونگ گلکسی S10 پلاس

این هندست‌ها در مدل‌های رنگی معمول مشکی، سفید (بیش‌تر مشابه با مرواریدی) و سبز دریایی ارایه خواهند شد. احتمالا برخی مدل‌ها با گزینه‌های رنگی متنوع‌تر نظیر آبی و زرد در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

کلیه گوشی‌های سه‌گانه گلکسی S10 با رابط کاربری نرم‌افزاری جدید One UI و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون معرفی خواهند شد. به‌دنبال معرفی رسمی این هندست‌ها در روز 20 فوریه احتمالا عرضه آن‌ها نیز از روز 8 مارس آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH