هر سه مدل اسمارت‌فون‌های گلکسی S10 جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهند داشت

هنوز سه هفته تا رونمایی رسمی از گوشی‌های گلکسی S10 سامسونگ زمان باقی است، اما تقریبا مشخصات هر سه مدل به لطف اخبار و تصاویر منتشر شده کاملا فاش شده است. با این وجود در خصوص هیچ کدام از این ویژگی‌ها تا زمان معرفی هندست‌ها نمی‌توان با اطمینان صحبت کرد. در هر صورت، یکی از تولیدکنندگان قاب گوشی محصولی به نام Phantom 2 تولید کرده که برای پرچم‌داران امسال سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرند. مشاهده این قاب‌ها اطلاعات جدیدتری را در اختیار ما می‌گذارد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گلکسی S10E یا همان نسخه لایت صفحه نمایش 5.8 اینچی خواهد داشت. صفحه نمایش گلکسی S10 حدودا 6.1 اینچ و مدل پلاس 6.4 اینچ خواهد بود. پیش از این هم در شایعات در خصوص اندازه صفحه نمایش این هندست‌ها صحبت شده بود و ظاهرا باید قبول کنیم که اندازه نهایی به این صورت خواهد شد. قاب‌های تولید شده برای گلکسی S10E یک بریدگی در سمت راست خود دارند که برای حسگر اثر انگشت مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو مدل دیگر از حسگرهای اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش اولتراسونیک کوالکام بهره‌مند خواهند شد. بریدگی دیگر برای هر سه مدل گلکسی S10 تایید می‌کند که این اسمارت‌فون‌ها دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری خواهند بود.

با در دست گرفتن هر کدام از این قاب‌ها می‌شود اندازه تقریبی جدیدترین پرچم‌داران کره‌ای‌ها را تصور کرد. گلکسی S10E نسبت به دو گوشی دیگر کامپک‌تر است و به لطف ضخامت کم و بی‌حاشیه بودن دو مدل دیگر، بزرگی آنها چندان محسوس نیست. همانطور که گفته شد تنها سه هفته تا رونمایی رسمی از آخرین مدل‌های خانواده گلکسی S باقی مانده است و در زمان موعود با اطمینان بیشتری تمامی این موارد مورد بررسی و اعلام نظر قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH