هدفون‌ها

با بهترین هدفون‌ها در رنج قیمتی زیر 2 میلیون تومان آشنا شوید

می‌خواهید به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید؟ به‌دنبال دیوایسی باکیفیت هستید که موزیک‌ها را با وضوح بالا پخش کند؟ در نتیجه نیاز به یک هدفون دارید. تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت دارند و هر سال از مدل‌های مختلفی پرده‌ برمی‌دارند. با این همه، انتخاب برای کاربران دشوار شده و اگر بخواهید با بهترین دیوایس‌ها آشنا شوید باید وقت زیادی را به تحقیق و شناخت گجت‌ها بپردازید. خوش‌بختانه راهنماها در دسترس‌تان قرار دارد تا در عرض چندین دقیقه برترین‌ها را بشناسید. اگر شما قصد خرید یک هدفون را دارید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


جی‌بی‌ال Everest 710 BT

هدفون‌ها

پیش از هر چیزی، دیزاین جذاب و مدرن دلیلی برای خرید این مدل به‌حساب می‌آید. همچنین طراحی مهندسی‌شده محصول استفاده طولانی‌مدت از آن را ممکن می‌کند. اتصال از طریق باسیم و بی‌سیم صورت می‌گیرد. به این ترتیب Everest 710 BT گزینه‌ای مناسب برای ورزشکاران شمرده می‌شود. چراکه به‌لطف فن‌آوری بلوتوث و بدون مزاحمت سیم‌ها می‌توانند به دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بپردازند. اما اصلی‌ترین دلیل برای خرید هدفون جی‌بی‌ال، کیفیت بالای پخش صدای آن است. Everest 710 BT موسیقی‌ها را با شفافیت بالا و میزان باس مناسب پلی می‌نماید و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند. خوش‌بختانه این دیوایس در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و به‌خاطر همین قادرید در باشگاه‌ها و مکان‌های مرطوب از هدفون مذکور بهره بجویید. تولیدکننده از یک باتری غول‌پیکر بهره برده که به شما این اجازه را می‌دهد تا ساعت‌های متمادی به گوش کردن موسیقی بپردازید. گفتنی‌ست بخش‌هایی در بدنه تعبیه گشته تا Everest 710 BT راحت‌تر در فضاهای کوچک قرار بگیرد.

قیمت: ۲ میلیون تومان

پلنترونیکس BackBeat 105

هدفون‌ها

اگر می‌خواهید هم به ورزش کردن بپردازید و هم به موسیقی دل‌خواه گوش دهید، حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. این نک‌بند بلوتوثی که زیرمجموعه خانواده هدفون‌ها به‌شمار می‌رود روی گردن کاربر سوار می‌شود و با استفاده از گوشی‌های راحت آن می‌توانید به پلی‌لیست‌تان گوش دهید. در حقیقت پس از مدتی حضور BackBeat 105 را حس نمی‌کنید. دیزاین زیبا و چشم‌گیر این هدفون را در دسته گجت‌های لاکچری قرار داده و فروش زیادی را برای محصول پلنترونیکس رقم زده. میکروفونی هم بر روی بدنه به‌چشم می‌خورد که امکان برقراری تماس‌ها را به یوزر می‌دهد. کیفیت بسیار بالای پخش صدا، BackBeat 105 را به گزینه‌ای مناسب برای کاربران مبدل نموده و این مدل نیاز هر کسی را پوشش می‌دهد. موسیقی‌ها با وضوح مطلوب پخش می‌گردد و جزئیات موزیک‌ها به‌خوبی شنیده می‌شود. تکنولوژی حذف نویز هم برای BackBeat 105 در نظر گرفته شده تا بدون مزاحمت صدای محیط به ترک‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید. عمر باتری هم رضایت‌بخش است و تا ساعت‌ها می‌توانید از محصول پلنترونیکس سود ببرید.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

ای‌کی‌جی K92

هدفون‌ها

ای‌کی‌جی یکی از برترین سازندگان هدفون‌ها شمرده می‌شود و محصولات این کمپانی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. K92 نیز از این قاعده مستثنی نیست. کیفیت بالای پخش صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید دیوایس مذکور به‌حساب می‌آید. موزیک‌ها با وضوح بالا و جزئیات بسیار پخش می‌شوند و K92 نظر هر کسی را جلب می‌نماید. اتصال از طریق سیم صورت می‌گیرد و به این ترتیب هدفون ای‌کی‌جی با طیف وسیعی از دستگاه‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا سازگار است. وزن کم و طراحی مهندسی‌شده استفاده طولانی‌مدت از K92 را ممکن کرده و ساعت‌ها می‌توانید به شنیدن موسیقی‌های دل‌خواه‌تان بپردازید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

موتورولا Moto Pulse

هدفون‌ها

اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث انجام می‌گیرد و بدون مزاحمت سیم می‌توانید به ورزش کردن یا انجام کارهای خود بپردازید و در حین حال به پلی‌لیست‌تان گوش دهید. کیفیت پخش صدا در سطح بالایی قرار دارد و اکثر کاربران را راضی می‌کند. میکروفونی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید و همچنین با دوستان و همکاران‌تان تماس بگیرید. موتورولا از یک باتری غول‌پیکر در Moto Pulse بهره گرفته که تا ساعت‌ها دوام می‌آورد. وزن و ابعاد مناسب باعث گشته تا استفاده و حمل دیوایس آمریکایی راحت‌تر شود.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

ال‌جی HBS-770 Tone Pro

هدفون‌ها

به‌دنبال هدفونی با کیفیت بالا هستید؟ پس این مدل را فراموش نکنید. کیفیت بالای پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید HBS-770 Tone Pro به‌حساب می‌آید. در واقع موزیک‌ها با شفافیت مطلوب و میزان باس مناسب پخش می‌شوند. اتصال از طریق بی‌سیم و به‌لطف فن‌آوری بلوتوث انجام می‌گیرد و برای همین به‌راحتی قادر به ورزش کردن خواهید بود. عمر بالای باتری هم موجب گشته تا ساعت‌ها بتوانید به موسیقی‌های دل‌خواه خود گوش دهید. ناگفته نماند میکروفونی هم برای برقراری تماس بر روی بدنه تدارک دیده شده.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

هویت HV-H2573BT

هدفون‌ها

تولیدکننده گوشی‌های نرمی برای این مدل در نظر گرفته تا بدون احساس خستگی تا مدت‌ها به شنیدن موزیک‌های مورد علاقه‌تان بپردازید. کیفیت پخش صدا در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد و بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند. اتصال از طریق بی‌سیم صورت می‌گیرد و در نتیجه به‌راحتی و بدون مزاحمت سیم می‌توانید به ورزش کردن بپردازید. هویت یک باتری نسبتا غول‌آسا را برای HV-H2573BT تدارک دیده که عمر بالایی را برای محصول چینی رقم زده. از میکروفون دستگاه غافل نشویم. با کمک این قابلیت می‌توانید با دوستان خود تماس بگیرید یا به‌ تماس‌های دریافتی پاسخ دهید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH