رندر جدید هواوی P30 با دوربین چهارگانه منتشر شد

اخیرا در فضای مجازی رندر جدیدی از پرچمدار آینده هواوی منتشر شده که فقط شامل قاب پشتی این گوشی است و اطلاعاتی درباره نحوه چیدمان دوربین‌های آن به ما می‌دهد.

هواوی P20 پرو اولین گوشی با دوربین سه‌گانه شرکت بود که با وجود گذشت یک سال هم‌چنان در صدر جدول برترین دوربین گوشی به انتخاب وب سایت Dxomark قرار دارد. به نظر می‌رسد هواوی با عرضه پرچمدار جدیدش بتواند رکورد این گوشی را بشکند.

پیش از این رندری از هواوی پی 30 با دوربین سه‌گانه و پی 30 پرو با چهار دوربین منتشر شده بود و رندر اخیر نیز نشان می‌دهد تصمیم هواوی برای عرضه اولین گوشی خود با دوربین چهارگانه جدی است و برخلاف شایعات قبلی، هواوی P30 همانند P30 پرو به 4 دوربین مجهز خواهد بود که سنسور چهارم آن یک دوربین ToF برای تشخیص عمق و حرکت به صورت ۳ بعدی است.

به نظر می‌رسد در سال 2019 باید شاهد گوشی‌های زیادی با دوربین ToF باشیم و به همین علت هواوی دوست ندارد از سایر رقبایش عقب بماند.

رندر منتشر شده نشان می‌دهد ترتیب سنسورهای اصلی در هواوی P30 همانند P20 پرو است و به صورت افقی در گوشه سمت چپ قرار گرفتند و در بخش زیرین آن نیز فلاش تعبیه شده است. جایگاه حسگر TOF 3D در سمت راست دوربین‌های اصلی است که بالای آن قاب دایره‌ای مشکی و پایین آن احتمالا فوکوس لیزری قرار دارد.

نکته دیگری که از این رندر می‌توان برداشت کرد، ادامه همکاری هواوی با شرکت آلمانی لایکا است تا احتمال رکوردشکنی امتیاز دوربین هواوی P30 در Dxomark بیش از پیش قوت بگیرد.

مشخصات دوربین‌های هواوی P30 هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما طبق گمانه‌زنی‌ها سنسور اصلی دوربین آن 38 مگاپیکسلی است که البته بعید به نظر می‌رسد هواوی بخواهد از سنسوری ضعیف‌تر نسبت به P20 پرو در پرچمدار جدیدش استفاده کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH